سیستم شوتینگ زباله

تاریخ انتشار : 4 مرداد 1400

سیستم شوتینگ زباله

زباله چیزی است که افراد در مورد ان کمتر فکر می کنند تا زمانی که مشکلی پیش بیاید. ما مطین هستیم  که زباله های ما به شیوه مناسب جمع آوری و دفع می شود.

اصول بهداشت و بهسازي محيط، در هر شهر ايجاب مي‌كند كه زباله ها در حداقل زمان از منازل و محيط زندگي انسان دور شده و در اسرع وقت دفع گردند.

در ساختمانهای بلند اگر در طبقات بالاتر زندگی می کنید ، احتمالاً نمی خواهید هر بار که برای بیرون آوردن سطل زباله نیاز است ، از بسیاری از پله ها پایین بروید یا از آسانسور استفاده کنید  که حمل کیسه زباله از طریق سالن ها و آسانسور یک ساختمان به هیچ عنوان بهداشتی نیست و در این شرایط شما با مشکلاتی از قبیل آلودگی ، بوی نامطبوع در محوطه  ساختمان  و سختی رفت و آمد رو به رو میشوید.

اهمیت دفع بهداشتی زباله ها موقعی بر همه روشن خواهد شد که خطرات ناشی از آن ها بخوبی شناخته شود و

جمع آوری ،حمل و نقل و آخرین مرحله دفع این مواد بایستی به طریقی باشد که خطرات ناشی از آن ها در سلامتی انسان به حداقل ممکن کاهش یابد.

سیستم شوتینگ زباله ، برای همین منظور دفع زباله ها  طراحی و تعبیه شده است که بخشی جدایی ناپذیر از سلامت ، ایمنی و نظافت ساختمان شما هستند.

سیستم شوتینگ زباله ازسه قسمت اصلی کانال شوت زباله، دریچه شوت زباله و کامپکتور زباله تشکیل شده‌اند

 سیستم شوتینگ زباله  ،یک کانال عمودی طولانی است که معمولا از فولاد ضد زنگ و گالوانیزه ساخته می شوند که از هر طبقه در یک ساختمان عبور میکند ، با استفاده از این کانالها زباله ها جمع آوری و فشرده سازی میشوند و آماده دفع و خروج از ساختمان می شود.

شوتینگ زباله دارای : سیستم شستشو، سرعت‌گیر، دریچه شوت زباله ، دریچه انتهایی ، سیستم تهویه ، عایق صوتی ، مخزن زباله است درب شوتینگ زباله

کانال اصلی سیستم شوتینگ زباله

شوتینگ زباله خارجی

مزایای استفاده از شوتینگ زباله

1.       صرفه جویی در هزینه های مصرف برق و کاهش استهلاک آسانسور

2.       حفظ نظافت و پاکیزگی ساختمان

3.       حذف حشرات موذی

4.       تامین رفاه و آسایش برای ساکنین برجها

5.       کاهش نیاز به نیروی انسانی

انواع مختلف سیستم شوتینگ زباله

6.      حفظ بهداشت و بهسازي محيط