دريچه سقفی چهارگوش كلاف پهن آلومينيومی

قیمت : 0 تومان

دسته بندی : دریچه های هوای رفت


 اغلب محل نصب این دریچه بر روی سقف و دور از دیوار جانبی می باشد. قاب این نوع دریچه همانند تمامی دریچه های چهار گوش کلاف پهن به عمق حدودی 5 سانتی متر بوده و پره ها قابلیت جداشدن ازقاب دریچه را دارد. همانطور که از نام محصول مشخص است جنس قاب و پره این دریچه از آلومینیوم مرغوب تولید شده و همچنین قابلیت نصب انواع دمپرهای پشت دریچه ای (دمپر پشت دریچه ای موازی و دمپر پشت دریچه ای متقابل) و همچنین تبدیل پشت دریچه ای در صورت نیاز مشتری در پشت دریچه وجود دارد.

نصب دريچه سقفی چهارگوش كلاف پهن

جهت نصب صحیح دریچه های کلاف پهن بازشو سقف باید 7 سانت از ابعاد پشت دریچه بیشتر باشد. همچنین کانال متصل شونده به پشت دریچه باید 2 سانت بالاتر از تراز پایین سقف تمام شود. البته در صورت استفاده از پلنیوم باکس و یا تبدیل گرد به چهارگوش گالوانیزه و اتصال دریچه به کانال اصلی به وسیله کانال های فلکسیبل محدودیت های ذکر شده از بین می رود. این دریچه ها دارای پره جداشونده (متحرک) هستند که جهت نصب بدون دمپر و یا نصب به همراه دمپر های چهارگوش موازی و متقابل ارائه می شود. دسترسی دمپر ها در این دریچه از فاصله بین پره و قاب امکان پذیر نیست و با استفاده از جدا کردن پره انجام می پذیرد. همچنین امکان نصب به همراه دمپر پروانه ای و همچنین نصب از داخل قاب بدون نیاز به سوراخ پیچ روی رخ قاب امکان پذیر است. شایان ذکر است الگوی پخش هوای این دریچه به صورت افقی وسیع (Wide Horizontal) به یک الی چهار جهت می باشد.

لازم به ذکر است درصورت نصب دمپرهای پشت دریچه ای دسترسی به دمپر از روی قاب نبوده و جهت دسترسی به دمپر می بایست قسمت پره ها از قاب جدا شود که جداسازی پره از قاب از قسمت روی دریچه امکان پذیر خواهد بود. همچنین با توجه به قابلیت جدا شدن پره از قاب و حفظ ظاهر دریچه سوراخ پیچی بر روی قاب دریچه وجود ندارد و دریچه از قسمت داخلی قاب به کانال مربوطه متصل می گردد ولی در صورت نیاز مشتری سوراخ پیچ نیز در قاب دریچه تعبیه خواهد شد. دقت شود جهت استفاده از این نوع دریچه قاب چوبی دور کانال و کانال 2 سانتی متر بالاتر از سقف تمام شود و همچنین برش روی سقف 3 اینچ بزرگتر از ابعاد کانال باشد.
این نوع دریچه بصورت دریچه داخل تایل آرمسترانگ (حداکثر سایز کانال 16*16 اینچ) و یا دریچه تمام آرمسترانگ سقفی چهارگوش كلاف پهن آلومينيومی (17*17 اینچ) در انواع مختلف رنگ های پودری الکترو استاتیک تولید می گردد.


ــ مدل های دیگر

تصویر نام محصول
دریچه سقفی کلاف پهن یک طرفه دریچه سقفی کلاف پهن یک طرفه
دریچه سقفی کلاف پهن دو طرفه دریچه سقفی کلاف پهن دو طرفه
دریچه سقفی کلاف پهن سه طرفه دریچه سقفی کلاف پهن سه طرفه
دریچه سقفی کلاف پهن چهار طرفه دریچه سقفی کلاف پهن چهار طرفه
  • قابلیت: دريچه سقفی چهارگوش از پر کاربردترین دریچه ها می باشد که چرخش جریان یکنواخت هوا را بصورت افقی توسط پره های متوالی هم مرکز انجام میدهد.
  • کاربرد : معمولا به منظور هوای رفت و در مواردی برای هوای برگشت مورد استفاده قرار میگیرد
  • سقف کاربری : خانگی ، اداری ، رستوران ها ، هتل ها و بیمارستان ها
  • جنس : پروفیل آلومینیوم
  • رنگ : رنگ پودری کوره ای الکترواستاتیک
  • مدل ها : کلاف دور باز SQC
  • 04A و یا کلاف پهن SQC W4A
  • تجهیزات جانبی : انواع دمپر های پشت دریچه ای و طوقه تبدیل گالوانیزه

محمد

کیفیفت عالی و پاسخگویی عالی

محصولات مرتبط

دريچه سقفی چهارگوش كلاف دورباز آلومينيومی

دريچه سقفی چهارگوش كلاف دورباز آلومينيومی یک دریچه از نوع سقفی و قابل استفاده در سقف تا ارتفاع 4 متر می باشد. این دريچه سقفی جهت هدایت هوا از یک تا چهار سمت در سیستم هوای رفت مورد استفاده قرار می گیرد.

0 تومان

دریچه خطی ۰ درجه

دریچه خطی 0 درجه به دریچه هایی با زاویه پره صفر درجه و بصورت تیغه های باریک اطلاق می شود. این نوع دریچه هم جهت هوای رفت و هم جهت هوای برگشت مورد استفاده قرار میگیرند. محل نصب اين دريچه در داخل ديوار و پيشانی سقف کاذب و يا در سقف مي باشد.

0 تومان

دریچه تایل آرمسترانگ

دریچه های سقفی آرمسترانگ همانند تایل های آرمسترانگ قابلیت جابجایی بر روی سقف کاذب را دارد و در صورت تغییر دکوراسیون و اتصال دریچه به کانال توسط کانال های فلکسی بل می توان چیدنش دریچه ها را تغییر داد.

0 تومان

دريچه خطی ۱۵ درجه

دریچه خطی 15 درجه در سه نوع یکطرفه، دو طرفه و تمام کله قندی تولید می گردد. دریچه های خطی 15 درجه یکطرفه عموما مربوط به توزیع هوای رفت در قسمت پیشانی دیوار و در ارتفاع نه چندان بلند (زیر 3 متر) و یا قسمت هایی از پیشانی دیوار که بصورت مخفی در سازه سقف قرار گرفته اند استفاده می شود.

0 تومان