دریچه تایل آرمسترانگ جهت هوای تخلیه (اگزاست)

قیمت : 0 تومان

دسته بندی : دریچه های تخلیه(اگزاست)


تایل های آرمسترانگ در واقع سقف های کاذب شبکه ای و یکپارچه از سازه گالوانیزه و در انواع تایل های گچی ، پی وی سی، آکوستیک و یا آلومینیومی می باشد که دارای قابلیت های بالایی در طراحی و سرعت در اجرای پروژه های مختلف اداری و سقف سرویس های بهداشتی است..

تایل های آرمسترانگ اغلب با نام تایل گچی 60×60 شناخته میشوند و از امتیازات منحصر به فرد آن می توان دسترسی آسان به تاسیسات بکار گرفته در پشت سقف کاذب اشاره کرد. دریچه های مختص به سقف های آرمسترانگ در صورت اتصال دریچه به کانال توسط کانال های فلکسی بل همانند تایل های آرمسترانگ قابلیت جابجایی بر روی سازه سقف کاذب را داشته و در صورت تغییر دکوراسیون محل مورد استفاده می توان چیدمان دریچه های سقف را متناسب با دکوراسیون جدید تغییر داد. این نوع دریچه ها هم در هوای رفت ، و هم در هوای برگشت و هوای تخلیه نیز کاربرد دارند.

انواع دریچه تایل آرمسترانگ جهت هوای تخلیه (اگزاست) :

دریچه های مخصوص تایل آرمسترانگ جهت هوای برگشت در شکلهای مختلفی تولید می گردد. از متداولترین انواع آن به دریچه آرمسترانگ سبد تخم مرغی صفر و دریچه آرمسترانگ کلاف پهن چهار طرفه درجه اشاره نمود. همچنین امکان قرارگیری انواع مختلف دریچه از قبیل انواع دریچه های چهار طرفه کلاف دورباز و کلاف پهن ، دریچه های سبد تخم مرغی صفر و 45 درجه درون صفحات آلومینیومی مطابق تایل های آرمسترانگ وجود دارد. در صورت استفاده از دریچه های آرمسترانگ کلاف پهن و یا کلاف دورباز می بایست دقت شود سطح مفید دریچه در زمان طراحی مدنظر قرار گرفته شده باشد.
در اغلب موارد دریچه های مخصوص تایل آرمسترانگ با تبدیل پشت دریچه ای با قطر های مختلف سفارش گذاری می شود و امکان نصب انواع دمپرهای پشت دریچه ای موازی و متقابل در پشت دریچه وجود دارد. همچنین ای مدل دریچه در انواع مختلف رنگ های پودری الکترو استاتیک تولید می گردد.


ــ مدل های دیگر

تصویر نام محصول
	دریچه آرمسترانگ سبد تخم مرغی گرد دریچه آرمسترانگ سبد تخم مرغی گرد
دریچه آرمسترانگ سبد تخم مرغی چهارگوش دریچه آرمسترانگ سبد تخم مرغی چهارگوش
  • سهولت در نصب
  • انعطاف فراوان برای استفاده از تبدیل ها با ابعاد مختلف جهت اتصال به کانال
  • ظاهر زیبا و دکوراتیو
  • مخصوص تایلهای سقف کاذب از نوع آرمسترانگ با اندازه های 60 * 60 و 62 * 62 سانتی متر

محمد

کیفیفت عالی و پاسخگویی عالی

محصولات مرتبط

دریچه سبد تخم مرغی (شطرنجی)

دریچه سبد تخم مرغی که به دریچه های شطرنجی هم معروف هستند عموما جهت استفاده بر روی کانال های تخلیه هوا و در مواردی بر روی کانال های برگشت هوا مورد استفاده قرار میگیرند

0 تومان

دريچه برگشت سونايی

دریچه سونایی (Disc Valve) جهت استفاده برای خروج هوا در سرویس های بهداشتی و حمام مورد استفاده قرار می گیرند.

0 تومان