دریچه تایل آرمسترانگ

قیمت : 0 تومان

دسته بندی : دریچه های هوای رفت


تایل های آرمسترانگ که به سقف های تایلی کناف نیز شناخت میشوند به تعبیری سقف های کاذب شبکه ای و یکپارچه از سازه گالوانیزه و یا آلومینیومی و در انواع تایل های پی وی سی، آکوستیک، گچی و یا آلومینیومی می باشد که دارای ویژگیهای منحصر بفردی در طراحی و سرعت در انجام پروژه های مختلف اداری و سقف سرویس بهداشتی ها است. ما از برترین تولید کننده های دریچه تایل آرمسترانگ (دریچه تایلی) محسوب میشیم.

تایل های آرمسترانگ (دریچه تایلی) اغلب با نام تایل گچی 60 * 60 شناخته میشوند و از ویژگی آن می توان به سهولت دسترسی تاسیسات بکار رفته در پشت سقف کاذب اشاره کرد. در صورت نصب پلنیوم باکس و یا تبدیل گرد به چهارگوش در پشت دریچه های مخصوص تایلی آرمسترانگ و اتصال دریچه به کانال اصلی به وسیله کانال های فلکسیبل علاوه بر کم کردن هزینه کانال کشی قابلیت جابجایی دریچه در تایل های مجاور به وجود می آید. یکی از چالش های موجود در کانال کشی سقف های تایلی هماهنگی دقیق خروجی کانال و تایلی است که دریچه در آن قرار می گیرد. لذا با استفاده از تبدیل و یا پلنیوم باکس مذکور دیگر نیازی به دقت بالا در کانال کشی نبوده و فاصله کانال تا دریچه به وسیله کانال های فلکسیبل متصل می گردد.

 انواع دریچه تایل آرمسترانگ (دریچه تایلی) جهت هوای برگشت

دریچه های مخصوص تایل آرمسترانگ جهت هوای برگشت در شکلهای مختلفی تولید می شود. از شناخته شده ترین نمونه های آن به دریچه آرمسترانگ سبد تخم مرغی صفر و دریچه آرمسترانگ کلاف پهن چهار طرفه درجه نیز میتوان اشاره نمود. امکان قرارگیری انواع مختلف دریچه از قبیل انواع دریچه های چهار طرفه کلاف دور باز و کلاف پهن ، دریچه های سبد تخم مرغی صفر و 45 درجه درون صفحات آلومینیومی مثل تایل های آرمسترانگ وجود دارد. با استفاده از دریچه های آرمسترانگ کلاف پهن و یا کلاف دورباز باید دقت شود سطح مفید دریچه در زمان طراحی مد نظر قرار گرفته شده باشد.  استفاده انواع مختلف دریچه در این تایل ها میتواند الگو های جریان مورد نیاز جهت تهویه هر چه بهتر فضا را به وجود آورد.
در اکثر مواقع دریچه های مخصوص تایل آرمسترانگ با تبدیل پشت دریچه ای با قطر های مختلف سفارش گذاری می شود و امکان نصب انواع دمپرهای پشت دریچه ای موازی و متقابل در پشت دریچه وجود دارد. مدل دریچه در انواع مختلف رنگی (پودری الکترو استاتیک) تولید می گردد.


ــ مدل های دیگر

تصویر نام محصول
دریچه آرمسترانگ چهارطرفه کلاف پهن دریچه آرمسترانگ چهارطرفه کلاف پهن
	دریچه آرمسترانگ گرد برجسته دریچه آرمسترانگ گرد برجسته
دریچه آرمسترانگ گرد تخت دریچه آرمسترانگ گرد تخت
دریچه چهارطرفه داخل تایل آرمسترانگ دریچه چهارطرفه داخل تایل آرمسترانگ
  • نصب بسیار آسان
  • منعطف در برابر استفاده از تبدیل ها با ابعاد مختلف برای اتصال به کانال – ظاهر شکیل و دکوراتیو برای مصارف خانگی، اداری، رستورانها و هتلها

محمد

کیفیفت عالی و پاسخگویی عالی

محصولات مرتبط

دريچه سقفی چهارگوش كلاف دورباز آلومينيومی

دريچه سقفی چهارگوش كلاف دورباز آلومينيومی یک دریچه از نوع سقفی و قابل استفاده در سقف تا ارتفاع 4 متر می باشد. این دريچه سقفی جهت هدایت هوا از یک تا چهار سمت در سیستم هوای رفت مورد استفاده قرار می گیرد.

0 تومان

دریچه خطی ۰ درجه

دریچه خطی 0 درجه به دریچه هایی با زاویه پره صفر درجه و بصورت تیغه های باریک اطلاق می شود. این نوع دریچه هم جهت هوای رفت و هم جهت هوای برگشت مورد استفاده قرار میگیرند. محل نصب اين دريچه در داخل ديوار و پيشانی سقف کاذب و يا در سقف مي باشد.

0 تومان

دريچه خطی ۱۵ درجه

دریچه خطی 15 درجه در سه نوع یکطرفه، دو طرفه و تمام کله قندی تولید می گردد. دریچه های خطی 15 درجه یکطرفه عموما مربوط به توزیع هوای رفت در قسمت پیشانی دیوار و در ارتفاع نه چندان بلند (زیر 3 متر) و یا قسمت هایی از پیشانی دیوار که بصورت مخفی در سازه سقف قرار گرفته اند استفاده می شود.

0 تومان

دريچه خطی ۳۰ درجه

دریچه خطی 30 درجه در دو نوع یکطرفه و دوطرفه تولید می گردد که نوع یکطرفه آن جهت کاربرد در قسمت پیشانی دیوار و یا سقف کنار دیوار جانبی و نوع دو طرفه آن در سقف دور از دیوارهای جانبی مورد استفاده قرار میگیرند.

0 تومان