دريچه خطی ۳۰ درجه

قیمت : 0 تومان

دسته بندی : دریچه های هوای رفت


 این نوع دریچه هوا در مدل یکطرفه بر روی دیوار جانبی تا سقف 4 متر مناسب بوده و بمنظور حفظ زیبایی عرض دریچه میبایست از ارتفاع آن بیشتر باشد. باید دقت شود پره های این مدل دریچه بصورت ثابت بوده و قابلیت جابجایی پره جهت تنظیم پرتاب هوا در جهات مختلف وجود ندارد همچنین در مواردی از این نوع دریچه در سیستم کانال کشی هوای برگشت نیز استفاده می شود.

دریچه خطی 30 درجه همانطور که از نامش پیداست هوای عبوری از خود را با 30 درجه تغییر زاویه جهت حرکت هوا، از خود عبور می دهد. این مدل از دریچه های خطی دارای  سطح مفید مناسب و افت فشار کم است. با توجه به پروفیل پره مورد استفاده در دریچه های خطی 30 درجه مدل های مختلفی مانند دریچه های خطی 30 درجه دو طرفه قابل تولید می باشند.

 دریچه های خطی 30 درجه دو طرفه عموما بر روی سقف در سقف دور از دیوارهای جانبی مورد استفاده قرار میگیرند. همچنین این مدل دریچه به دلیل داشتن دید کم داخل دریچه مناسب جهت هوای برگشت سقفی و یا نصب در داخل دریچه بازدید زیرفن کویل می باشد. علاوه بر این با ترکیب های مختلف از ردیف های عمودی و افقی این پره ها الگو های پخش متنوعی مانند سه طرفه و چهار طرفه و … نیز قابل تولید است.

محدوديت ها:

  • به علت ثابت بودن پره ها، امکان جهت دهي وجود ندارد.

مواد مصرفي و جنس و ضخامت ها :

جنس پروفيل پره و قاب در اين دريچه عموما از پروفيل آلومينيوم با ضخامت 1 ميليمتر براي پره ها و 1.25 ميليمتر براي قاب مي باشد.

پهناي قاب دريچه ها مي توانند 3.3 سانت يا 4.5 سانت از پروفيل آلومينيوم و يا هر اندازه ديگر از جنس آهن سياه يا گالوانيزه باشد.

محدوديتهای ابعادی ساخت :

بيشترين طول250 Cm                                      بيشترين عرض  150 CM

کمترين طول 15 CM                                         کمترين عرض     5 CM

 

تجهيزات جانبی:

  • دمپر پشت دريچه از جنس ورق گالوانيزه، موازي مدل PD
  • دمپر پشت دريچه از جنس پروفيل آلومينيوم 7و8 مدل OD
  • دمپر كانال موتوري اتوماتيك مدل MOSQPDTV

 

پوشش نهايی :

رنگ:

رنگ پيش فرض اين دريچه ها ، رنگ پودري الكترواستاتيك سفيد‌( رال  9016) مي باشد. كه در صورت درخواست امكان اعمال رنگ هاي ديگر ، با اعلام رال رنگ مربوطه وجود دارد. لازم به ذکر است امکان ارائه دريچه به صورت اسيد شويي شده و بدون هيچ گونه پوشش رنگي به مشتري وجود دارد.

آنادايز:

اين دريچه ها را مي توان با پوشش آنادايز در صورت درخواست مشتري ، ارائه داد.

گالوانيزه گرم:

براي اين دريچه ها كاربرد ندارد.

پوشش طرح چوب:

در صورت درخواست مشتري ، امكان ارائه پوشش طرح چوب براي اين دريچه ها با ارسال نمونه پوشش مورد نظر ، وجود دارد .

طریقه نصب:

نصب اين دريچه ها بوسيله پيچ هاي خودكار و بر روي قاب چوبي نصب شده بر لبه كانال مطابق شكل صورت مي پذيرد، معمولا بر لبه كانال و بر قاب چوبي نصب مي شوند لذا بر روي انواع سقف از قبيل گچ ، سيمان ، آجر ،‌چوب و غيره قابل اجرا مي باشد.

 

ملزومات نصب:

به همراه اين دريچه 4 عدد پيچ مربوط به نصب به همراه گل پيچ جهت حفظ ظاهر شكيل دريچه ها ارائه مي شود . ( پيچ ها و گل پيچ ها به طور انحصاري مخصوص به دريچه هاي توليد موسسه فني شاهرخي مي باشند.)

مشخصات لازم جهت ثبت سفارش:

  • باز شويي که دريچه قرار است در آن نصب گردد
  • باد خور لازم براي دريچه
  • تعداد دريچه قابل سفارش
  • کد بين المللي رنگ (Ral)
  • جنس دريچه
  • تجهيزات جانبی مورد نياز

ــ مدل های دیگر

تصویر نام محصول
دریچه خطی 30 درجه یک طرفه دریچه خطی 30 درجه یک طرفه
دریچه خطی 30 درجه دو طرفه دریچه خطی 30 درجه دو طرفه
	دریچه خطی 30 درجه با دمپر متقابل دریچه خطی 30 درجه با دمپر متقابل
دریچه خطی 30 درجه با دمپر موازی دریچه خطی 30 درجه با دمپر موازی
  • اين دريچه ها مي توانند در کنج ها با هر زاويه دلخواهي ساخته شوند
  • محدود کردن زواياي جهت دهي هوا براي حداکثر راندمان پرتاب هوا
  • پرتاب هوا تا 70% در حالت نصب در ديوار که نسبت به ساير دريچه ها حداکثر مي باشد.
  • قابليت نصب تا ارتفاع سقف 4.8 متر را نيز دارا می باشند.

محمد

کیفیفت عالی و پاسخگویی عالی

محصولات مرتبط

دريچه سقفی چهارگوش كلاف دورباز آلومينيومی

دريچه سقفی چهارگوش كلاف دورباز آلومينيومی یک دریچه از نوع سقفی و قابل استفاده در سقف تا ارتفاع 4 متر می باشد. این دريچه سقفی جهت هدایت هوا از یک تا چهار سمت در سیستم هوای رفت مورد استفاده قرار می گیرد.

0 تومان

دریچه خطی ۰ درجه

دریچه خطی 0 درجه به دریچه هایی با زاویه پره صفر درجه و بصورت تیغه های باریک اطلاق می شود. این نوع دریچه هم جهت هوای رفت و هم جهت هوای برگشت مورد استفاده قرار میگیرند. محل نصب اين دريچه در داخل ديوار و پيشانی سقف کاذب و يا در سقف مي باشد.

0 تومان

دریچه تایل آرمسترانگ

دریچه های سقفی آرمسترانگ همانند تایل های آرمسترانگ قابلیت جابجایی بر روی سقف کاذب را دارد و در صورت تغییر دکوراسیون و اتصال دریچه به کانال توسط کانال های فلکسی بل می توان چیدنش دریچه ها را تغییر داد.

0 تومان

دريچه خطی ۱۵ درجه

دریچه خطی 15 درجه در سه نوع یکطرفه، دو طرفه و تمام کله قندی تولید می گردد. دریچه های خطی 15 درجه یکطرفه عموما مربوط به توزیع هوای رفت در قسمت پیشانی دیوار و در ارتفاع نه چندان بلند (زیر 3 متر) و یا قسمت هایی از پیشانی دیوار که بصورت مخفی در سازه سقف قرار گرفته اند استفاده می شود.

0 تومان