دريچه سقفی گرد برجسته آلومينيومی

قیمت : 0 تومان

دسته بندی : دریچه های هوای رفت


دریچه سقفی گرد برجسته (دیفیوزر گرد برجسته) قابل استفاده در کاربرد های سرمایشی، گرمایشی و تهویه مطبوع می باشد. این دریچه را می توان جهت دریچه رفت، برگشت و تخلیه (اگزاست) با حجم هوای عبوری و سرعت عبوری بالا (تا 2000 فوت بر متر) در سقف هایی با ارتفاع کمتر از 4 متر از آن ها بهره برد. این دریچه های تنظیم هوا به دلیل ساختار آیرودینامیکی پره ها صدای بسیار کمی در هنگام عبور جریان هوا از روی پره ها ایجاد می کند.

همانند دریچه های گردابی (خورشیدی) و دریچه سقفی گرد تخت پخش هوای دریچه های سقفی گرد برجسته نیز به صورت 360 درجه است که به پخش هر چه همگن تر جریان هوای عبوری کمک می کند با این تفاوت که الگوی پخش هوای این مدل از دریچه های تنظیم هوا به صورت پخش نیمه افقی (Semi Horizontal) می باشد.

نصب دريچه سقفی گرد برجسته آلومينيومی

این دریچه ها قابلیت نصب روی انواع سقف های کاذب و حتی اتصال مستقیم به کانال های گرد را دارد. به دلیل خاصیت جداشوندگی فنری پره ها از قاب دریچه، پره های این محصول را می توان به راحتی از قاب جدا کرد و عملیات نصب را از داخل قاب اجرا کرد که باعث می شود روی رخ قاب نیازی به سوراخ پیچ نباشد. که تاثیر زیادی در زیبایی ظاهری و معماری فضا خواهد داشت.

مجموعه ما جهت تولید دریچه های سقفی گرد تخت از مرغوب ترین آلیاژ های ورق های آلومینیومی استفاده می کند. کیفیت بالای ساخت این دریچه ها باعث صادرات این محصول به کشور های حوزه خلیج فارس شده است. همانند مدل گرد تخت این دریچه ها در طراحی های سقف باز(Exposed design) و پلان باز(Open plan) مانند سالن های بزرگ نمایشگاه، سوپر مارکت ها، فرودگاه ها، کارخانجات و … مورد استفاده قرار می گیرند.

در صورت نیاز مشتری میتوان دریچه را همراه با سوراخ پیچ در قاب، دمپر پشت دریچه ای پروانه ای ، دمپر پشت دریچه ای نیم صفحه ، تبدیل پشت دریچه جهت کانال فلکسی بل، دریچه داخل تایل آرمسترانگ و در انواع مختلف رنگ های پودری الکترو استاتیک تولید نمود.


  • نصب درسقف و یا سقف کاذب
  • جنس آلومینیوم با ضخامت 1 میلیمتر
  • مصرف در انواع محیط های اداری، بیمارستانی و خانگی
  • قابلیت پخش نامحسوس هوا بصورت DIFFUSER
  • کنترل هوادهی با دمپر
  • سرعت هوادهی تا 2000 فوت بر دقیقه

محمد

کیفیفت عالی و پاسخگویی عالی

محصولات مرتبط

دريچه سقفی چهارگوش كلاف دورباز آلومينيومی

دريچه سقفی چهارگوش كلاف دورباز آلومينيومی یک دریچه از نوع سقفی و قابل استفاده در سقف تا ارتفاع 4 متر می باشد. این دريچه سقفی جهت هدایت هوا از یک تا چهار سمت در سیستم هوای رفت مورد استفاده قرار می گیرد.

0 تومان

دریچه خطی ۰ درجه

دریچه خطی 0 درجه به دریچه هایی با زاویه پره صفر درجه و بصورت تیغه های باریک اطلاق می شود. این نوع دریچه هم جهت هوای رفت و هم جهت هوای برگشت مورد استفاده قرار میگیرند. محل نصب اين دريچه در داخل ديوار و پيشانی سقف کاذب و يا در سقف مي باشد.

0 تومان

دریچه تایل آرمسترانگ

دریچه های سقفی آرمسترانگ همانند تایل های آرمسترانگ قابلیت جابجایی بر روی سقف کاذب را دارد و در صورت تغییر دکوراسیون و اتصال دریچه به کانال توسط کانال های فلکسی بل می توان چیدنش دریچه ها را تغییر داد.

0 تومان

دريچه خطی ۱۵ درجه

دریچه خطی 15 درجه در سه نوع یکطرفه، دو طرفه و تمام کله قندی تولید می گردد. دریچه های خطی 15 درجه یکطرفه عموما مربوط به توزیع هوای رفت در قسمت پیشانی دیوار و در ارتفاع نه چندان بلند (زیر 3 متر) و یا قسمت هایی از پیشانی دیوار که بصورت مخفی در سازه سقف قرار گرفته اند استفاده می شود.

0 تومان