دریچه خورشیدی(دریچه گردابی)

قیمت : 0 تومان

دسته بندی : دریچه های هوای رفت


دریچه تنظیم هوای گردابی یا دریچه خورشیدی جهت فضاهای با ارتفاع 2.6 تا 4 متر و اختلاف دمای هوای تهویه شده و دمای اتاق از +10 الی -10 درجه سانتی گراد و جهت دهش ، برگشت و یا تخلیه هوا طراحی شده اند. به دلیل شکل و طراحی خاص پره این دریچه ها، هوای ورودی به فضای تهویه شده به صورت گردابی (چرخشی) در می آید.  در نتیجه آن همانند دریچه های سقفی گرد تخت و برجسته هوای خروجی از این دریچه ها به صورت همگن در 360 درجه پخش می شود.

همچنین به دلیل اختلاط زود هنگام هوای دمیده شده از دریچه گردابی با هوای محیط تهویه شده (اختلاط در طول پرتاب کم) هوای خروجی از دیفیوزر با هوای اتاق به سرعت هم دما می شوند که باعث افزایش میزان آسایش در محدوده مورد استفاده نفرات می گردد. از دیگر مزایای دریچه های گردابی یا خورشیدی می توان به طول پرتاب و سرعت مناسب و ظرفیت دبی هوای بالا اشاره کرد. به همین دلیل این دریچه ها مناسب ترین گزینه جهت استفاده در انواع اتاق تمیز می باشد. دریچه های تنظیم هوای گردابی (خورشیدی) عمدتا از جنس آلومینیوم و یا استنلس استیل و در انواع مختلف رنگ های پودری الکترواستاتیک کوره ای بر اساس درخواست مشتریان گرامی تولید می شوند.

استفاده از دریچه گردابی (خورشیدی)

به همراه این دریچه ها پلنیوم باکس مخصوص آن نیز با استفاده از ورق گالوانیزه ساخته می شوند که قابلیت نصب انواع فیلتر ها را دارا می باشند. گستره کاربرد این دریچه ها تنها به اتاق های تمیز محدود نبوده و به دلیل زیبایی معماری خاص و الگوی پخش هوای مناسب در پروژه های عمرانی تجاری، اداری و صنعتی نیز استفاده می گردد. همچنین دریچه های گردابی یا خورشیدی گزینه مناسبی جهت استفاده در سیستم های کنترل حجم متغییر (VAV) و حجم ثابت (CAV) با توجه به مزایای ذکر شده می باشند. این محصول در دو مدل پره خم شده (پره ثابت) و پره مشکی (پره پلاستیکی) ارائه می شود. در مدل دریچه گردابی پره مشکی (پره پلاستیکی) قابلیت تغییر جهت هوادهی پره ها در مرحله مونتاژ وجود دارد که با استفاده از این مزیت می توان الگو های پخش جریان هوا (Air Pattern) متنوعی را از این دریچه جهت کاربرد های مختلف چرخش و پرتاب هوا در محیط های تهویه شده استخراج کرد. از دیگر مزایای این دریچه ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:


ــ مدل های دیگر

تصویر نام محصول
	دریچه گردابی با پره مشکی دریچه گردابی با پره مشکی
دریچه گردابی با پره خم شده دریچه گردابی با پره خم شده
  • محل نصب در سقف های کاذب و سقف
  • جنس آلومینیوم
  • موارد مصرف در مکان هایی که ذرات معلق وجود ندارد و به توزیع هوا با دبی بالا نیاز است این دریچه با بکارگیری از پره هایی خاص، هوا را بصورت گردابی توزیع کرده و باعث می شود که هوای سقف و کف هم دما شوند.

محمد

کیفیفت عالی و پاسخگویی عالی

محصولات مرتبط

دريچه سقفی چهارگوش كلاف دورباز آلومينيومی

دريچه سقفی چهارگوش كلاف دورباز آلومينيومی یک دریچه از نوع سقفی و قابل استفاده در سقف تا ارتفاع 4 متر می باشد. این دريچه سقفی جهت هدایت هوا از یک تا چهار سمت در سیستم هوای رفت مورد استفاده قرار می گیرد.

0 تومان

دریچه خطی ۰ درجه

دریچه خطی 0 درجه به دریچه هایی با زاویه پره صفر درجه و بصورت تیغه های باریک اطلاق می شود. این نوع دریچه هم جهت هوای رفت و هم جهت هوای برگشت مورد استفاده قرار میگیرند. محل نصب اين دريچه در داخل ديوار و پيشانی سقف کاذب و يا در سقف مي باشد.

0 تومان

دریچه تایل آرمسترانگ

دریچه های سقفی آرمسترانگ همانند تایل های آرمسترانگ قابلیت جابجایی بر روی سقف کاذب را دارد و در صورت تغییر دکوراسیون و اتصال دریچه به کانال توسط کانال های فلکسی بل می توان چیدنش دریچه ها را تغییر داد.

0 تومان

دريچه خطی ۱۵ درجه

دریچه خطی 15 درجه در سه نوع یکطرفه، دو طرفه و تمام کله قندی تولید می گردد. دریچه های خطی 15 درجه یکطرفه عموما مربوط به توزیع هوای رفت در قسمت پیشانی دیوار و در ارتفاع نه چندان بلند (زیر 3 متر) و یا قسمت هایی از پیشانی دیوار که بصورت مخفی در سازه سقف قرار گرفته اند استفاده می شود.

0 تومان