دریچه خطی اسلوت

قیمت : 0 تومان

دسته بندی : دریچه های هوای رفت


این دریچه به دلیل استفاده از پره های قابل تنظیم در نوع خطی (در مدل های قوسی امکان وجود پره های قابل تنظیم وجود ندارد) الگوی پرتاب هوای مختلفی را داراست که سبب انتخاب دریچه خطی اسلوت در بسیار استفاده می شوند 

این نوع دریچه ها جزو دریچه های هوای رفت هستند ولی در مواردی هم برای برگشت هوا استفاده می گردند

دریچه خطی اسلوات یک نوع دریچه با طراحی شیشه ای است که معمولاً در سقف ها به کار می رود. این نوع دریچه اغلب در برنامه های مختلف ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرد و برای ایجاد تهویه مناسب و انتقال هوا و حرارت به کار می رود. به دلیل طراحی شیشه ای آن، دریچه خطی اسلوات اجازه می دهد تا نور به طور مستقیم و مستقیم از آن عبور کند و باعث روشنایی بیشتر اتاق شود.

در کاربردهای مختلف ساختمانی، دریچه خطی اسلوات می تواند به عنوان یکی از راه حل هایی برای تهویه و تهویه هوا و ایجاد محیط های مناسب برای کاربران ساختمان مورد استفاده قرار گیرد. با استفاده از این دریچه، می توان حجم هوای بیشتری را به اتاق ارائه داد و باعث تسهیل در جریان هوا درون ساختمان شد. همچنین، دریچه خطی اسلوات با کمک فناوری های مدرن، می تواند نیاز به استفاده از سیستم های تهویه مکانیکی را کاهش می دهد


  • داراي تيغه هاي کاملا قابل تنظيم جهت تنظيم زاويه پاشش هوا می باشد.
  • به صورت يك تا 10 اسلوت قابل ساخت و استفاده مي باشد.( تعداد شكاف های دريچه انتخابی است.)
  • به علت شكل زيبا به صورت المان دکوراتيو و در طراحی های مدرن مورد توجه قرار مي گيرد.
  • با توجه به قابليت پخش اين دريچه ،جريان هواي مطبوعی را در محيط ايجاد مي کند.
  • اين دريچه به سادگي قابل نصب بوده و سرعت بالاي اجرا از ديگر مشخصه هاي بارز اين دريچه می باشد.
  • اين دريچه ها مي توانند در کنج ها ( ديواری يا سقفی) با هر زاويه دلخواهی ساخته شوند.
  • اين دريچه ها ميتوانند با توجه به مکان نصب، به صورت يك سر بسته، دو سر بسته و يا حتي دو سر باز ساخته شوند.

محمد

کیفیفت عالی و پاسخگویی عالی

محصولات مرتبط

دريچه سقفی چهارگوش كلاف دورباز آلومينيومی

دريچه سقفی چهارگوش كلاف دورباز آلومينيومی یک دریچه از نوع سقفی و قابل استفاده در سقف تا ارتفاع 4 متر می باشد. این دريچه سقفی جهت هدایت هوا از یک تا چهار سمت در سیستم هوای رفت مورد استفاده قرار می گیرد.

0 تومان

دریچه خطی ۰ درجه

دریچه خطی 0 درجه به دریچه هایی با زاویه پره صفر درجه و بصورت تیغه های باریک اطلاق می شود. این نوع دریچه هم جهت هوای رفت و هم جهت هوای برگشت مورد استفاده قرار میگیرند. محل نصب اين دريچه در داخل ديوار و پيشانی سقف کاذب و يا در سقف مي باشد.

0 تومان

دریچه تایل آرمسترانگ

دریچه های سقفی آرمسترانگ همانند تایل های آرمسترانگ قابلیت جابجایی بر روی سقف کاذب را دارد و در صورت تغییر دکوراسیون و اتصال دریچه به کانال توسط کانال های فلکسی بل می توان چیدنش دریچه ها را تغییر داد.

0 تومان

دريچه خطی ۱۵ درجه

دریچه خطی 15 درجه در سه نوع یکطرفه، دو طرفه و تمام کله قندی تولید می گردد. دریچه های خطی 15 درجه یکطرفه عموما مربوط به توزیع هوای رفت در قسمت پیشانی دیوار و در ارتفاع نه چندان بلند (زیر 3 متر) و یا قسمت هایی از پیشانی دیوار که بصورت مخفی در سازه سقف قرار گرفته اند استفاده می شود.

0 تومان