دریچه زیر فن کوئل چوبی

قیمت : 0 تومان

دسته بندی : دریچه های لوکس چوبی


دریچه زیر فن کوئل چوبی:

دریچه های چوبی که دریچه زیر فن کویل چوبی نیز از آن جمله محسوب میگردد،  در حال حاضر جزء تجهیزات لوکس ساختمان و پروژه های مدرن محسوب میشود. این محصول با قابلیت رنگ آمیزی و یا روکش طرح چوب، گستره وسیعی از انتخاب متناسب با دکور مورد نظر مشتریان را در اختیارشان قرار می دهد و تکنولوژی موجود در این صنعت امکان تولید هرگونه طرح و مدل طبق درخواست مشتری را فراهم نموده است.
این دریچه ها از سه متریال چوب، mdf و pvc ساخته می شوند. از جمله وجوه تمایز محصولات این شرکت با سایر محصولات مشابه، ضد رطوبت بودن و تولید قاب و فریم به صورت یکپارچه است، که این امر از آسیب دیدگی محصول به علت استفاده از میخ و بست های متدوال جلوگیری می نماید، و عمر مفید محصول را به صورت چشمگیری بالا می برد.

موارد مصرف:

دریچه زیر فن کویل چوبی در کلیه مکانهایی که در آنها از فن کوئل های سقفی و یا کانالی استفاده می شوند میتواند مورد استفده قرار بگیرد. نصب در زیر فن کوئل ها به منظور دسترسی به فن کوئل و شیر آلات آن جهت تعمیرات و سرویس های دوره ای.


  • فریم و قاب و پنل داخلی به صورت یک تکه و عدم استفاده از بست ، میخ و سایر وسایل مونتاژ که باعث دوام بالای محصولات میشود. متریال مصرفی ام دی اف(ضد رطوبت)به صورت خام، وکیوم طرح دار در بیش از 75 مدل و رنگ شده طبق درخواست مشتری. قابلیت تولید از جنس pvc ضد آب. قابلیت اجراء در انواع طرح های دکوراتیو بنا به سلیقه و درخواست مشتری. قابلیت اجراء در طرح های غیر هندسی و منحنی. بر خلاف سایر محصولات برای دسترسی به شیر آلات برای باز و بسته شدن صرفا به یک سانتی متر فضا بین دریچه و سقف نیاز است. ایجاد امکان برای برگشت هوا

محمد

کیفیفت عالی و پاسخگویی عالی

محصولات مرتبط

دریچه نور دیواری چوبی

دریچه های چوبی که دریچه نور دیواری چوبی نیز از آن جمله محسوب میگردد، در حال حاضر جزء تجهیزات لوکس ساختمان و پروژه های مدرن محسوب میشود. این محصول با قابلیت رنگ آمیزی و یا روکش طرح چوب، گستره وسیعی از انتخاب متناسب با دکور مورد نظر مشتریان را در اختیارشان قرار می دهد.

0 تومان

دریچه نور سقفی – سقف کاذب چوبی

دریچه های چوبی که دریچه نور سقفی - سقف کاذب چوبی نیز از آن جمله محسوب میگردد، در حال حاضر جزء تجهیزات لوکس ساختمان و پروژه های مدرن محسوب میشود. این محصول با قابلیت رنگ آمیزی و یا روکش طرح چوب، گستره وسیعی از انتخاب متناسب با دکور مورد نظر مشتریان را در اختیارشان قرار می دهد.

0 تومان

دریچه سقفی چوبی

دریچه های چوبی که به دریچه سقفی چوبی نیز مشهور هستند در حال حاضر جزء تجهیزات لوکس ساختمان و پروژه های مدرن محسوب میشود. این محصول با قابلیت رنگ آمیزی و یا روکش طرح چوب، گستره وسیعی از انتخاب متناسب با دکور مورد نظر مشتریان را در اختیارشان قرار می دهد.

0 تومان

دریچه زیر فن کوئل چوبی

دریچه های چوبی که دریچه زیر فن کویل چوبی نیز از آن جمله محسوب میگردد، در حال حاضر جزء تجهیزات لوکس ساختمان و پروژه های مدرن محسوب میشود. این محصول با قابلیت رنگ آمیزی و یا روکش طرح چوب، گستره وسیعی از انتخاب متناسب با دکور مورد نظر مشتریان را در اختیارشان قرار می دهد.

0 تومان