دريچه برگشت پره Z

قیمت : 0 تومان

دسته بندی : دریچه های برگشت


از دریچه برگشت پره Z جهت برگشت و یا اگزاست (خروج)هوا استفاده می گردد. این مدل از دریچه ها به دلیل شکل خاص پره به دریچه برگشت پره Z  شهرت دارد علاوه بر افت فشار مناسب این دریچه می توان به مزایایی از قبیل عدم وجود دید به داخل کانال یا سمت دیگر دریچه و عدم نفوذ ذرات آب (باران) موجود در هوا در سرعت های متوسط اشاره کرد.با توجه به شکل خاص پره ها این دریچه دارای مقاومت مکانیکی بالاتری در مقابل نیرو ها  و یا ضرابات وارده دارد لذا استفاده از این دریچه در محل هایی که امکان ایجاد تماس فیزیکی با نفرات وجود دارد پیشنهاد می گردد همچنین این مقاومت مکانیکی بالا به ساخت یکپارچه این دریچه ها در عرض های بلند بدون نیاز به چند تکه کردن پره کمک شایانی میکند. در صورتی که نیاز به دریچه برگشت یا تبادل هوا بین دو محیط در ابعاد بسیار بزرگ باشد و عمق کافی در محل نصب دریچه وجود داشه باشد استفاده از لوور هوارسان پیشنهاد می گردد. باتوجه به کاربرد دریچه های برگشت پره Z عموما به همراه انواع توری پرنده گیر حشره گیر و … سفارش گذاری می گردند.

همانند اکثر دریچه های تولیدی این مجموعه جهت نصب این محصول از پیچ خودکار استفاده می گرددو به جای پیچ (خزینه) قبل از اعمال پوشش رنگ روی قاب دریچه ایجاد می گردد. بهتر است جهت اطمینان این دریچه روی قاب چوبی یا فلزی نصب شود و در صورتی که دریچه مستقیم روی گچ نصب شود به مرور زمان امکان لقی و شل شدن دریچه وجود دارد. جهت نصب این دریچه روی دیوار های کاذب با مصالح خشک (کناف و …)نیز باید حتما دقت شود که دور تادور باز شوی دریچه از پروفیل های مخصوص سقف کاذب جهت استحکام و اتصال مطمئن دریچه به دیوار استفاده گردد.

جهت پوشش نهایی این دریچه ها از رنگ های الکترو استاتیک کوره ای استفاده می شود. پس از انجام مراحل تولید جهت خذف هرگونه غبار چربی و دیگر ذرات دریچه ها اسیدشویی می شوند و پس از اعمال پوشش زیرسازی مطلوب (با توجه به نوع فلز انتخاب می شود و برای هر نوع فلز از پوشش متفاوتی استفاده می گردد) روی خط کاموایر پاشش و کوره قرار می گیرند. در این مرحله فام رنگ مورد نیاز مشتریان روی سطح پاشیده شده و دریچه های جهت طی مرحله پخت وارد کوره می گردد.در مرحله پخت دمای کوره (گراف دمایی که دریچه تجربه می کند)بسیار مهم است و پخت ناقص روی پوشش نهایی اثر نامطلوبی می گذارد. همچنین پخت بیش از حد رنگ باعث تغییر فام رنگ و همچنین مات شدن آن می گردد.

نصب دريچه برگشت پره Z

نصب این دریچه ها بوسیله پیچ های خودكار و بر روی قاب چوبی نصب شده بر لبه كانال صورت می پذیرد لذا بر روی انواع دیوار از قبیل گچ ، سیمان ، آجر ،‌چوب و غیره قابل اجرا می باشد. دریچه برگشت پره Z آلومینیومی می تواند همراه با دمپرهای پشت دریچه ای موازی یا متقابل و توری سفارش گذاری می شود. این دریچه در انواع مختلف رنگ های پودری الکترو استاتیک تولید می گردد.

 

مزایا:

  • عدم دید به داخل کانال به علت شکل پره به حالت زد.
  • استحکام بالا به سبب شکل پره ها
  • قابلیت نصب آسان
  • قابلیت نصب توری در پشت دریچه برای جلوگیری از ورود پرندگان به داخل ساختمان

محدودیت ها:

  • عدم امکان زاویه دهی به پره ها به سبب فیکس بودن پره ها

مواد مصرفی و جنس و ضخامت ها :

  • جنس پره و قاب دریچه برگشت پره Z آلومینیومی عموما از ورق آلومینیوم با ضخامت 1 میلیمتر برای پره ها وپروفیل آلومینیوم 1.25 میلیمتر برای قاب می باشد.

امكان تولید دریچه برگشت پره Z آلومینیومی از ورق آهن سیاه یا فولاد گالوانیزه با ضخامت مختلف و یا استیل ضد زنگ ، در صورت درخواست ، وجود دارد

پهنای قاب دریچه ها می توانند 3.3 سانت یا 4.5 سانت از پروفیل آلومینیوم و یا هر اندازه دیگر از جنس آهن سیاه یا گالوانیزه باشد.

محدودیت های ابعادی ساخت:

 

بیشترین طول: 70 سانت                                               بیشترین عرض:70 سانت

کمترین طول:10 سانت                                                  کمترین عرض: 10 سانت

 

تجهیزات جانبی:

  • دمپر پشت دریچه از جنس ورق گالوانیزه، موازی مدل PD
  • دمپر پشت دریچه از جنس ورق آلومینیوم ، موازی مدل
  • دمپر پشت دریچه از جنس پروفیل آلومینیوم 7و8 مدل OD
  • دمپر پشت دریچه از جنس ورق آلومینیوم، 7 و 8 مدل
  • دمپر كانال موتوری اتوماتیك مدل MOSQPDTV

پوشش نهایی :

رنگ:

رنگ پیش فرض دریچه برگشت پره Z آلومینیومی، رنگ پودری الكترواستاتیك سفید( رال 9016 )می باشد. كه در صورت درخواست امكان اعمال رنگ های دیگر ، با اعلام رال رنگ مربوطه وجود دارد. لازم به ذکر است امکان ارائه دریچه به صورت اسید شویی شده و بدون هیچ گونه پوشش رنگی به مشتری وچود دارد.

آنادایز:

این دریچه ها را می توان با پوشش آنادایز در صورت درخواست مشتری ، ارائه داد.

گالوانیزه گرم:

برای این دریچه ها كاربرد ندارد.

پوشش طرح چوب:

در صورت درخواست مشتری ، امكان ارائه پوشش طرح چوب برای این دریچه ها با ارسال نمونه پوشش مورد نظر ، وجود دارد .

 

طریقه نصب:

نصب این دریچه ها بوسیله پیچ های خودكار و بر روی قاب چوبی نصب شده بر لبه كانال مطابق شكل صورت می پذیرد . از آنجا كه هدف از نصب این دریچه ها دمش هوا می باشد و معمولا بر لبه كانال و بر قاب چوبی نصب می شوند لذا بر روی انواع سقف از قبیل گچ ، سیمان ، آجر ،‌چوب و غیره قابل اجرا می باشد.

ملزومات نصب:

به همراه این دریچه 4 عدد پیچ مربوط به نصب به همراه گل پیچ جهت حفظ ظاهر شكیل دریچه ها ارائه می شود . ( پیچ ها و گل پیچ ها به طور انحصاری مخصوص به دریچه های تولید موسسه فنی شاهرخی می باشند.)

مشخصات لازم جهت ثبت سفارش:

  • بازشویی که دریچه قرار است در آن نصب گردد
  • بادخور لازم برای دریچه
  • تعداد دریچه قابل سفارش
  • کد بین المللی رنگ (Ral)
  • جنس دریچه
  • تجهیزات جانبی مورد نیاز

ــ مدل های دیگر

تصویر نام محصول
دریچه پره Z دریچه پره Z
دریچه پره Z با دمپر موازی دریچه پره Z با دمپر موازی
دریچه پره Z با دمپر متقابل دریچه پره Z با دمپر متقابل
  • عدم دید به داخل کانال به علت شکل پره به حالت z
  • استحکام بالا به سبب شکل پره ها
  • سهولت در نصب
  • قابلیت نصب توری در پشت دریچه برای جلوگیری از ورود پرندگان به داخل ساختمان

محمد

کیفیفت عالی و پاسخگویی عالی

محصولات مرتبط

دریچه تایل آرمسترانگ هوای برگشت

دریچه های سقفی آرمسترانگ همانند تایل های آرمسترانگ قابلیت جابجایی بر روی سقف کاذب را دارد و در صورت تغییر دکوراسیون و اتصال دریچه به کانال توسط کانال های فلکسی بل می توان چیدنش دریچه ها را تغییر داد.

0 تومان