دريچه اتاق عمل سوراخدار جهت سوكت بيهوشی

قیمت : 0 تومان

دسته بندی : دریچه های برگشت


دریچه اتاق عمل در کانال هوای برگشت اتاق عمل بر روی دیوار و در ارتفاع قابل دسترسی و محل هایی که عمل بیهوشی در آن محل انجام شود کاربرد دارد. سوکت بیهوشی تعبیه شده بر روی این دریچه به منظور جای گیری لوله گاز بیهوشی پس از انجام عمل بیهوشی می باشد تاگاز  باقیمانده بیهوشی با هوای برگشت از محیط اتاق عمل خارج گردد. در صورت نیاز به دریچه های برگشت دیواری درون اتاق های عمل بدون نیاز به سوکت بیهوشی میبایست از دریچه برگشت پره ایرفویلی آلومینیومی استفاده گردد.

نصب دریچه اتاق عمل سوراخدار برای سوکت بیهوشی

نصب این دریچه ها بوسیله پیچ های خودكار و بر روی قاب چوبی نصب شده بر لبه كانال صورت می پذیرد لذا بر روی انواع دیوارها از قبیل گچ ، سیمان ، آجر ،‌چوب و غیره قابل اجرا می باشد. این دریچه در انواع مختلف رنگ های پودری الکترو استاتیک تولید می گردد.


  • استفاده در تاقهای عمل
  • نصب به دور از ضربه و در ارتفاع بالا به دلیل ظرافت پروفیل های استفاده شده
  • ساخت به صورت یک طرفه ثابت و یا متحرک
  • کنترل هوای خروجی با دمپر
  • در دو نوع پره ایرفویلی و لنزی
  • به داخل فضا دید ندارد

محمد

کیفیفت عالی و پاسخگویی عالی

محصولات مرتبط

دريچه برگشت پره Z

از دریچه برگشت پره Z آلومینیومی به طور ویژه در مواردی که نیاز به برگشت و یا جابجایی هوا بین دو محیط مختلف می باشد استفاده می شود. از ویژگی های بارز برای این دریچه افت فشار کم، عدم دید به داخل کانال و استحکام زیاد می باشد.

0 تومان

دریچه تایل آرمسترانگ هوای برگشت

دریچه های سقفی آرمسترانگ همانند تایل های آرمسترانگ قابلیت جابجایی بر روی سقف کاذب را دارد و در صورت تغییر دکوراسیون و اتصال دریچه به کانال توسط کانال های فلکسی بل می توان چیدنش دریچه ها را تغییر داد.

0 تومان