لوور هوارسان

قیمت : 0 تومان

دسته بندی : لوور های انتقال هوا


در ساختمان های مدرن که دارای سیستم تهویه و هوارسانی مهندسی و اصولی می باشند همیشه نیاز به تامین هوای تازه یا خروج هوای برگشتی از ساختمان می باشد. برای اینکه فقط هوا وارد کانال تامین هوای تازه بشود و از ورود آب باران و برف و اجسام دیگر جلوگیری شود، روی ورودی هوای تازه از لوور هوارسان استفاده می شود. گاهی اوقات ممکن است کانال هوارسان روی دیوار بیرونی ساختمان به پایان برسد و یا اینکه ساختمان دارای اتاقک هواساز، که محل قرارگیر هواسازها و تجهیزات تهویه مطبوع ساختمان است می باشد. در این صورت نیز برای اینکه نمای ساختمان از نظر بصری دچار مشکل نشود و هم اینکه هوای تازه مورد نیاز تجهزات و ساختمان تامین شود از لوورهای هوا رسان استفاده می شود. به طور معمول از توری پرنده گیر در پشت لوورها برای جلوگیری از ورود پرندگان استفاده می شود. لوورهای هوارسان از پره های Z شکل پهن با زاویه 45 درجه برای جلوگیری از ورود آب باران و همچنین مسدود کردن دید به داخل همزمان با اجازه عبور هوا بهره می برد.

لوور هوارسان برای تامین هوای تازه مورد نیاز برای کلیه مکان های تهویه مورد استفاده قرار می گیرد. در كلیه اتاقهای نصب هواسازها چه در پشت بام و یا در موتور خانه های مركزی ساختمان، نیاز می باشد تا هوای تازه مورد استفاده توسط دستگاهها و سیستمهای تهویه از محیط خارج تامین شود. در این گونه موارد در دیواره های فضای نصب تجهیزات از دریچه هایی با افت كم و قابلیت هوا رسانی بالا استفاده می شود كه علاوه بر انتقال موثر دبی هوای مورد نیاز از ورود باران ،‌خاشاك و جانوران كوچك نیز جلوگیری به عمل آورد. این دریچه ها لوور هوارسان نامیده می شوند.


  • محدودیت‌های ابعادی: حداقل: 5*15 سانتی متر – حداکثر 150*200 سانتی متر.
  • محدودیت‌های متریال: امکان ساخت از آهن گالوانیزه، آلومینیوم، کربن استیل و استیل با ضخامت های مختلف وجود دارد.
  • شرایط نصب: لوورهای هوا رسان یا مستقیم روی دهانه کانال نصب می شوند یا روی دهانه بازشو دیوار بیرونی نصب می شوند. در سایزهای بزرگ به علت سنگین شدن لوور ها هنگام نصب مستقیم روی دهانه کانال می بایست تعدادی ساپورت روی زمین، سقف یا دیوار کناری گرفته شود. در مواردی که لوورها می بایست روی دهانه دیوار نصب شوند تعبیه فریم از جنس آهن روی دیواره بیرونی الزامی است. در بسیاری اوقات که لوورها در متراژ طولانی کنار یکدیگر نصب می شوند، به جهت اینکه لوورها بعد از نصب به صورت یک دست و مرتب کنار هم دیده شوند، شاسی کشی دقیق و تراز به عنوان زیر کار نصب لوورها ضروری می باشد. شاسی کشی زیر کار لوورها عموما از قوطی ها آهن 20*40 میلیمتر میباشد.
  • قابلیت تست: امکان اندازه گیری افت فشار اعمال شده در سیستم کانال کشی از طرف این نوع لوور واندازه گیری نرخ مقدارجریان هوای عبوری در این نوع دمپر بر اساس استانداردهای ملی ISIRI 7693 و ISIRI 7695 واستانداردهای بین المللی ISO5219 و ISO5221 نیز در آزمایشگاه موسسه فنی شاهرخی وجود دارد.
  • پوشش نهایی: چربی زدایی از طریق شستشو در وان سود و پرک برای قاب و پره این نوع دمپر امکان پذیر می باشد. همچنین امکان رنگ آمیزی مطابق با دستورالعمل مشتری وجود دارد. رنگ های اپوکسی، پلی اورتان و پودری برای این نوع لوور قابل اجرا می باشند. این محصول به صورت پیش فرض بدون رنگ عرضه می گردد.

محمد

کیفیفت عالی و پاسخگویی عالی

محصولات مرتبط

دریچه هوای تازه (باران گیر)

در انتهای مسیر اگزاست فن های دیواری در نمای ساختمان - در انتهای مسیر لوله های هود آشپزخانه در نمای ساختمان - مسیر هوای تازه در نمای ساختمان استفاده میشود

0 تومان

لوور هوارسان آکوستیک

لوور آکوستیک ( لوور هوارسان آکوستیک ) به عنوان بخشی از سیستم هوای ورودی و تخلیه ساختمان برای کمک به کاهش نویز تولید شده اند

0 تومان

لوور پادری

از این محصول برای ایجاد ارتباط بای کانال و محیط استفاده می شود.

0 تومان

لوور ماسه گیر

لوور ماسه گیر براي تامين هوای تازه مورد در مكانهايی كه هوا با شن و ماسه و ذرات درشت معلق همراه است، مورد استفاده قرار می گيرد.

0 تومان