دریچه تنظیم هوای فلزی

تاریخ انتشار : 3 مهر 1400

دریچه تنظیم هوای فلزی

برای تنظیم هوای وارد شده از کانال های هوا از دریچه تنظیم هوا استفاده می شود .مقدار هوایی که از طریق کانال به محیط می‌رسد در قسمت ورودی انشعاب کانال به وسیله دریچه در فضا پخش می‌شود. دریچه های تنظیم هوا از متریال های متنوع مانند : آلومینیومی ، فلزی و ام دی اف تولید و عرضه می شوند ، این دریچه ها از پره های متفاوتی برای تشخیص مسیر تشکیل می شود ، که شکل خروجی هوای دریچه را به جهت های یک طرفه، دوطرفه، سه طرفه و چهار طرفه بخش بندی می نماید . دریچه های تنظیم هوا به بخش های زیر تقسیم می شوند :
دریچه گرد آلومینیومی
دریچه چهارگوش آلومینیومی

دریچه های تنظیم هوا معمولا دارای گوشه هایی عمود هستند و در مدل های مختلفی تولید می شوند . برخی از آن ها دارای دمپر و برخی دیگر هم بدون دمپر می باشند که شما می توانید با توجه به استفاده خود ، دریچه تنظیم هوای مد نظرتان را انتخاب و خریداری کنید .

انواع دریچه های تنطیم هوا

1. دریجه های تنظیم هوای دیواری : از این دریچه برای تنظیم هوای خروجی کانال های رفت استفاده می گردد و شما می توانید پره های آن را در هر جهتی که ی خواهید تنظیم کنید .

2. دریچه های تنظیم هوای سقفی : این توع دریچه ها در انواع تخت و برجسته ساخته می شوند و از آن ها برای پخش کردن هوا در مکان های تغریبا بزرگ استفاده می گردد .

جهت سفارش این محصول با شماره زیر در تماس باشید :

شماره تماس : 09133100918 آقای مشایخی

دریچه چوبی