لوور ماسه گیر

قیمت : 0 تومان

دسته بندی : لوور های انتقال هوا


لوور ماسه گیر معمولا برای فیلتر کردن هوای تازه ورودی به پکیج های هوا ساز، روف تاپ ها و هوای تازه دستگاه‌های تهویه مطبوع موجود در کارخانه جات و سایت های تولیدی استفاده می شود. نوع قرار گیری پره های عمودی این نوع لوور باعث می شود تا مقدار زیادی از ماسه و ذره گرد وغبار درشت از مسیر هوا جدا شده و بوسیله خروجی که در پایین لوور به سمت بیرون تعبیه شده، به بیرون هدایت شوند. این مکانیزم باعث شده تا لوورهای ماسه گیر بدون نیاز به تعمیر و نگهداری با عمری طولانی قابل استفاده باشند.استفاده از این نوع فیلترها قبل از فیلترهای اصلی هواسازها باعث میشود تا تراکم گرد و غبار روی فیلترهای هواساز کمتر شود. و در نتیجه تعویض و نظافت در بازه زمانی طولانی تری نیاز شود.

لوور سند تراپ جهت استفاده در اتمسفرهای پر گرد و غبار و پر ماسه بسیار مناسب می باشد. بازدهی و کارکرد این نوع لوور در سرعت هوای کم بسیار مناسب خواهد بود؛ توصیه می شود بزرگترین سایز ممکن را هنگام طراحی و انتخاب برای لوور ماسه گیر در نظر بگیرید (سرعت هوا روی پره نباید از 1.7 متر بر ثانیه تجاوز کند.). لوور شن گیر می تواند از ورود برف و باران به داخل ساختمان جلوگیری کند. ارائه توری پرنده گیر یا حشره گیر پشت لوور امکان پذیر می باشد.


  • محدودیت‌های ابعادی: حداقل 30*30 سانتی متر – حداکثر: بدون محدودیت ابعادی.
  • محدودیت‌های متریال: امکان ساخت از آهن گالوانیزه، آلومینیوم، کربن استیل و استیل با ضخامت های مختلف وجود دارد.
  • شرایط نصب: در اکثر اوقات لوورهای ماسه گیر به صورت یک سر فلنج روی دهانه ورودی هوا در اتاق های هواساز یا برج ها منتهی به شفت های هوا نصب می شود. آهن کشی به صورت فریم و ساب
  • فریم روی ورودی جهت نصب لوور ماسه گیر به نحوی که با توجه با سایز و متریال ساخت، بتواند وزن لوور را تحمل کند. به خاطر نوع خاص پره های لوورهای ماسه گیر امکان پیچ کردن لوور از عمق به فریم کناری تقریبا نا ممکن است و می بایست از روی قاب بیرونی به فریم روی دیوار پیچ شود.
  • قابلیت تست: امکان اندازه گیری افت فشار اعمال شده در سیستم کانال کشی از طرف این نوع لوور واندازه گیری نرخ مقدارجریان هوای عبوری در این نوع دمپر بر اساس استانداردهای ملی ISIRI 7693 و ISIRI 7695 واستانداردهای بین المللی ISO5219 و ISO5221 نیز در آزمایشگاه موسسه فنی شاهرخی وجود دارد.
  • پوشش نهایی: چربی زدایی از طریق شستشو در وان سود و پرک برای قاب و پره این نوع لوور امکان پذیر می باشد. همچنین امکان رنگ آمیزی مطابق با دستورالعمل مشتری وجود دارد. رنگ های اپوکسی، پلی اورتان و پودری برای این نوع لوور قابل اجرا می باشند. این محصول به صورت پیش فرض بدون رنگ عرضه می گردد.

محمد

کیفیفت عالی و پاسخگویی عالی

محصولات مرتبط

دریچه هوای تازه (باران گیر)

در انتهای مسیر اگزاست فن های دیواری در نمای ساختمان - در انتهای مسیر لوله های هود آشپزخانه در نمای ساختمان - مسیر هوای تازه در نمای ساختمان استفاده میشود

0 تومان

لوور هوارسان

لوور هوارسان براي تامين هوای تازه مورد نياز براي کليه مکان هاي تهويه مورد استفاده قرار می گيرد.

0 تومان

لوور هوارسان آکوستیک

لوور آکوستیک ( لوور هوارسان آکوستیک ) به عنوان بخشی از سیستم هوای ورودی و تخلیه ساختمان برای کمک به کاهش نویز تولید شده اند

0 تومان

لوور پادری

از این محصول برای ایجاد ارتباط بای کانال و محیط استفاده می شود.

0 تومان