محصولات


جت نازل

قیمت : 0 تومان

دسته بندی : دریچه های پرتاب بلند


دریچه های پرتاب بلند انتخاب مناسبی جهت فضاهایی هستند که در آن نیاز به انتقال هوای تهویه به مسافت های دور از محل خروج هوا می باشد. یکی از راه حل ها برای پرتاب طولانی جریان هوا دریچه های جت نازل می باشد.

کاربرد جت نازل

جت نازل ها جهت دهش حجم بالای هوا در فضاهای بزرگ که پرتاب طولانی نیاز دارند طراحی شده اند. از این فضاها میتوان به سالن های تولید و سالن های نمایش اشاره کرد.از این دریچه ها می توان روی سقف (پرتاب عمودی) و یا روی دیوار (پرتاب افقی) بهره برد.

برخلاف دریچه های جت دیفیوزر که قابلیت تغییر جهت جریان تا 30 درجه را در تمامی جهات دارد دریچه های جت نازل تنها حول یک محور قابلیت تغییر جهت جریان تا 30 درجه را دارا می باشند. با استفاده از این قابلیت علاوه بر توانایی دهش جریان هوا به نقطه دلخواه می توان در فصل های سرد و گرم سال جهت دهش دریچه بر اساس دهش باد گرم (پرتاب روبه پایین به دلیل طبیعت بالارونده هوای گرم) و باد سرد (پرتاب رو به بالا به دلیل طبیعت پایین رونده هوای سرد) تغییر داد.

یکی از قابلیت های این دریچه جت نازل ارائه در المان های چهارگوش به صورت تک المان تا چهار المان می باشد که قابلیت تزریق حجم بالای هوا در محیط را فراهم می آورند. این دریچه ها در قطرهای نامی استاندارد 100-125-160-2-250 -315-400 و … جهت هوادهی 54 تا 1440 متر مکعب بر ساعت و قابلیت تنظیم جهت خروج جریان از -30 تا +30 از جنس ورق آلومینیوم مرغوب ارئه می گردند.

همانند اکثر دریچه های تولیدی این مجموعه جهت نصب این محصول از پیچ خودکار استفاده می گردد و به جای پیچ (خزینه) قبل از اعمال پوشش رنگ روی قاب دریچه ایجاد می گردد. بهتر است جهت اطمینان این دریچه روی قاب چوبی یا فلزی نصب شود و در صورتی که دریچه مستقیم روی گچ نصب شود به مرور زمان امکان لقی و شل شدن دریچه وجود دارد. جهت نصب این دریچه روی دیوار های کاذب با مصالح خشک (کناف و …)نیز باید حتما دقت شود که دور تادور باز شوی دریچه از پروفیل های مخصوص سقف کاذب جهت استحکام و اتصال مطمئن دریچه به دیوار استفاده گردد.

پوشش نهایی دریچه جت نازل

جهت پوشش نهایی این دریچه ها از رنگ های الکترو استاتیک کوره ای استفاده می شود. پس از انجام مراحل تولید جهت حذف هرگونه غبار چربی و دیگر ذرات دریچه ها اسیدشویی می شوند و پس از اعمال پوشش زیرسازی مطلوب (با توجه به نوع فلز انتخاب می شود و برای هر نوع فلز از پوشش متفاوتی استفاده می گردد) روی خط کاموایر پاشش و کوره قرار می گیرند. در این مرحله فام رنگ مورد نیاز مشتریان روی سطح پاشیده شده و دریچه های جهت طی مرحله پخت وارد کوره می گردد . در مرحله پخت دمای کوره (گراف دمایی که دریچه تجربه می کند)بسیار مهم است و پخت ناقص روی پوشش نهایی اثر نامطلوبی می گذارد. همچنین پخت بیش از حد رنگ باعث تغییر فام رنگ و همچنین مات شدن آن می گردد.


  • محل نصب ( داخل سقف، دیوار و یا کانالهای باز )
  • جنس ( آلومینیوم )
  • موارد مصرف ( محیط های صنعتی ، تالارها و سالن ها و ورزشگاه ها )
  • قابلیت ها: پخش هوا به صورت متمرکز با قابلیت تنظیم در تمام جهات، قرارگیری در باکس در انواع یک، دو، سه و چهار المان، قابلیت هوادهی تا 8000 فوت در دقیقه، با قاب چهارگوش و گرد

محمد

کیفیفت عالی و پاسخگویی عالی

محصولات مرتبط

جت دیفیوزر

دریچه های پرتاب بلند انتخاب مناسبی جهت فضاهایی هستند که در آن نیاز به انتقال هوای تهویه به مسافت های دور از محل خروج هوا می باشد.

0 تومان