خرید دریچه کولر

تاریخ انتشار : 26 اسفند 1400

خرید دریچه کولر

امروزه یکی از مهم ترین تجهیزات هر خانه ای کولر آن می باشد و کانال کشی و نصب دریچه از مهم ترین کارهایی است که باید قبل از نصب یک کولر آبی انجام گردد . دریچه های کولر انواع متفاوتی دارند که محبوب ترین آن ها دریچه های آلومینیومی می باشند که کیفیت بالایی دارند و می توان آن ها را رنگ کرد .

انواع دیگر دریچه های کولر عبارت اند از :

دریچه های چوبی : این دریچه ها زیبایی زیادی دارند و شما می توانید آن ها را با دکوراسیون خانه اتان هماهنگ کنید . این دریچه ها از چوب یا ام دی اف ساخته می شوند .

دریچه کولر آلومینیومی : این نوع دریچه پرکاربردترین دریچه در بین دریچه های کولر می باشد و از مقاومت و کیفیت قابل قبولی برخوردار است .

دریچه آهنی : این دریچه دارای دمپر می باشد که کار دمپر آن تنظیم دبی هوا است . در تولید این دریچه ها از ورق با ضخامت بالا استفاده می گردد و هرچه این ورق ضخیم تر باشد ، لرزش پره ها به حداقل می رسد .

دریچه استیل : این دریچه همانند دریچه های کولر آهنی می باشند ، با این تفاوت که زنگ نمی زنند . دریچه های کولر استیل دارای مقاومت بالایی می باشند و شما می توانید از آن ها در خانه یا محیط های عمومی استفاده کنید .

ویژگی های دریچه های کولر

یکی از ویژگی های این نوع دریچه ها وجود پره هایی می باشد که شما می توانید آن ها را به راحتی تنظیم کنید تا جهت هوای آن ها تغییر پیدا کند . پره های دریچه کولر هم عمودی و هم افقی می باشند . ما می توانید دریچه های کولر را در هر رنگ و ابعادی که شما می خواهید تولید کنیم . پس شما می توانید با توجه به استفاده خود محصول سفارشی خود را انتخاب کنید .

تولید دریچه های کولر :

دریچه های کولر در ابعاد و رنگ های متنوع تولید می شوند و ما با توجه به سفارش شما محصول مورد نظرتان را تولید م کنیم . همچنین شما می توانید جهت پره های دریچه خود را هم تعیین کنید که عمودی باشند یا افقی . رنگی که روی این دریچه ها زده می شوند ، مانع از نفوذ آب و رطوبت به دریچه می گردد . این ویژگی برای دریچه های چوبی بسیار مناسب است .

دریچه های کولر مدرن

امروزه با توجه به نیاز جامعه ، باید دریچه هایی ساخته شوند که هم بازدهی بالاتری نسبت به دریچه های کولر قدیمی داشته باشند و هم از لحاظ قیمت از آن ها مناسب تر باشند . بنابراین دریچه های کولر مدرن طراحی و تولید شدند که از لحاظ کیفیت و کارایی بسیار مناسب هشتند .

دریچه خطی اسلوت

خرید دریچه دسترسی آلومینیومی

قیمت دریچه دسترسی

جهت سفارش و خرید این محصول با شماره زیر در تماس باشید :

شماره تماس : 09133100918 آقای مشایخی