دريچه بازديد تاسیسات

قیمت : 0 تومان

دسته بندی : دریچه های دسترسی و بازدید


دريچه بازديد تأسیسات دور شدن از روش هاي سنتی ساخت ساختمان و گرايش به توليدات صنعتي ساختمان كه منجر به ارزان شدن هزينه های توليد، سبك سازی، مقاوم سازی در برابر بلايای طبيعی و يا سوانح اتفاقی مانند آتش سوزی و بالا بردن سرعت ساخت،كوتاه شدن زمان بهره برداری برای مصرف كننده و به نتيجه رسيدن سريع سرمايه گذاری در اين بخش، ما را بر آن داشت تا با اتكا به علم، دانش و تجربه سال ها تلاش در زمينه توليد دريچه های توزيع هوا و دريچه های خاص و با بهره گيری از مهندسين مجرب و خلاق مجموعه ما، براي اولين بار در ايران، نسبت به طراحی و توليد دريچه های بازديد تاسیسات اقدام، و محصول جديدی را به صنعت ساختمان سازی ايران معرفی وتقديم نماييم.
گفتني است از اين دريچه ميتوان جهت بازديد تأسيسات مكانيكی، از جمله: محل cleanout ها، محل نصب شيرآلات، زيرسيفونهای فاضلاب، زير رايزرهاي فاضلاب و…، همچنين بازديد تأسيسات و تجهيزات الكتريكي همچون، پوشش كليه تابلوهای ff ، تلفن، آنتن مركزي، سيستم های اعلام حريق، شبكه كامپيوتر، محل عبوركابلهای برق، ff ،تلفن، آنتن و… مورد استفاده قرارگيرد.

كاربردهای دريچه بازديد تأسیسات:

معمولاً در ساختمان ها بطور عمومي نقاطي وجود دارد كه به صورت اضطراري و يا موردي بايستی بازديد شوند؛ به همين جهت در زير اين بخشها دريچه بازدید تاسیسات جهت بازديد تعبيه ميگردد تا دسترسی به اين نقاط، به سادگی و راحتی ميسر شود.
بيشترين كاربرد اين محصول در بخش تأسيسات مكانيكی و الكتريكی ساختمان مي باشد كه به اختصار به شرح زير است:
در بخش تأسيسات مكانيكي كليه دسترسيها به Clean out هاي فاضلاب، رايزرهای فاضلاب ، شير فلكه ها، تجهيزات نصب شده جهت كنترل فن كوئلها يا داكت فن كوئلها و … به سهولت قابل انجام است.
در بخش تأسيسات الكتريكی نيز دسترسی به كليه رايزرهای برق، اف اف، تلفن، آنتن و سيستم هاي اعلام حريق، تابلوهای برق، جعبه های تقسيم و كليه جعبه های كنترلی، شبكه كامپيوتر، سيستم هاي تلفن داخلی و… از اين طريق ميسر می شود.


ــ مدل های دیگر

تصویر نام محصول
دریچه بازدید با قفل زیمنسی دریچه بازدید با قفل زیمنسی
	دریچه بازدید با قفل کابینتی دریچه بازدید با قفل کابینتی
درب بازدید کانالی انگشتی درب بازدید کانالی انگشتی
  • نصب آسان و سريع
  • صرفه جويي در فضا و طراحي زيبا
  • انعطاف و قابليت نصب بر روي كليه سقف و ديوارها با هر نوع مصالح موجود (سقفهای كاذب)
  • قابليت ضدآب بودن پنل(MR)
  • جدا شدن درب از فريم در صورت نياز
  • ظاهري پنهان در سقف و ديوار.
  • قابليت تطابق رنگ با محيط اطراف خود.
  • قابليت نصب كاشی، كاغذ ديواری، MDF و هر نوع پوشش ديگر بر روی اين دريچه.
  • داراي قفل مخفی فشاری.
  • داراي سيم بكسل جهت محافظت از سقوط درب دريچه به پايين
  • ساخت در سايزهای غيراستاندارد.

محمد

کیفیفت عالی و پاسخگویی عالی

محصولات مرتبط

دریچه بازدید کناف

معمولاً در ساختمان ها بطور عمومي نقاطي وجود دارد كه به صورت اضطراري و يا موردي بايستي بازديد شوند؛ به همين جهت در زير اين بخشها دريچه بازديد مخصوص سقف کناف تعبيه ميگردد تا دسترسی به اين نقاط، به سادگی و راحتی ميسر شود.

0 تومان

درب بازدید فن كوئل

درب بازدید زير فن كوئل در کلیه مکانهایی که در آنها از فن کویل های سقفی و یا کانالی استفاده می شود - نصب در زیر فن کویل ها به منظور دسترسی به فن کویل و شیر آلات آن جهت تعمیرات و سرویس های دوره ای - از دو جنس آلومینیوم و آهن گالوانیزه - ایجاد امکان برای برگشت هوا - امکان تعبیه دریچه رفت و برگشت هوای فن کویل روی آن FACH DRG3 - امکان تعبیه فیلتر جهت تصفیه هوا FACH

0 تومان

دریچه شوت زباله

در کلیه مکان هایی که نیاز به دسترسی به کانال شوت زباله برای تخلیه زباله ها می باشد

0 تومان