دمپر پروانه ای

قیمت : 0 تومان

دسته بندی : دمپرهای پشت دریچه ای


.از این نوع دمپر برای دریچه های گرد استفاده می شود که کاربرد آن هم تنظیم حجم هوای خروجی یا ورودی به دریچه ها استفاده می گردد برخی اوقات هم از آن به علت کمبود جا در کانال های انتقال هوا استفاده می گردد   


ــ مدل های دیگر

تصویر نام محصول
	دمپر پروانه ای دمپر پروانه ای
	دمپر نیم صفحه دمپر نیم صفحه
  • محدودیت‌های ابعادی: امکان ساخت دمپر پروانه ای مطابق سایزهای استاندارد دریچه های گرد از قطر چهار اینچ تا 20 اینچ وجود دارد. همچنین امکان ساخت در سایزهای غیر استاندارد بین بازه سایزهای اعلام شده مطابق درخواست مشتری نیز وجود دارد.
  • محدودیت‌های متریال: امکان ساخت از آهن گالوانیزه، آلومینیوم و ورق آهن وجود دارد.
  • شرایط نصب: عمق دمپرها حدود هفت سانتی‌متر می باشد و هنگام باز بودن دمپر حدودا به اندازه نصف قطر دمپر فضا در پشت دمپر اشغال می‌شود. دمپرها معمولا روی دریچه ها پرچ می‌شوند و به صورت یک پارچه همراه با دریچه عرضه می‌شوند. می‌توان دریچه‌ را به صورت جداگانه روی سقف یا دیوار با چسب یا فنر هالوژنی ثابت کرد و سپس کانال گرد قابل انعطاف (کانال خرطومی یا فلکسیبل) را با بست کمربندی روی قسمت دمپر نصب کرد.
  • قابلیت تست: امکان اندازه‌گیری مقدار نشتی در هنگام بسته بودن کامل دمپر بر اساس استانداردهای D500 و AMCA 511
  • 10 در آزمایشگاه موسسه فنی شاهرخی وجود دارد. همچنین امکان اندازه گیری افت فشار اعمال شده در سیستم کانال کشی از طرف این نوع دمپرها و اندازه گیری نرخ مقدارجریان هوا بر اساس استانداردهای ملی ISIRI 7693 و ISIRI 7695 واستانداردهای بین المللی ISO5219 و ISO5221 نیز در آزمایشگاه موسسه فنی شاهرخی وجود دارد.
  • پوشش نهایی: به علت وجود اتصالات کوچک مثل لولا ریلی و مهره پرچ و پیچ در ساختار این نوع دمپر رنگ آمیزی و ارائه پوشش نهایی متفاوت ممکن است در عملکرد دمپر اختلال ایجاد کند، اما در هر صورت امکان ارائه پوشش نهایی مثل رنگ پودری کوره‌ای الکترواستاتیک وجود دارد.(دریچه های صادراتی موسسه فنی شاهرخی با دمپر پروانه‌ ای رنگ شده می باشند.)

محمد

کیفیفت عالی و پاسخگویی عالی

محصولات مرتبط