نصب لوور هوا سان

تاریخ انتشار : 2 تیر 1400

نصب لوور هوا سان

 

با توجه به ساختار یک پارچه لوور هوارسان و نوع نصب صنعتیِ آن بر روی چهارچوب، و نیاز نداشتن به تجهیزات جانبی جهت نصب لوور هوارسان ، اغلب مشتریان و خریداران با خریدن لوور هوارسان به راحتی با استفاده از چند پیچ، اقدام به نصب و جاسازی لوور هوارسان در مکان مورد نظر خود می نمایند.

البته بایستی کلافِ زیرکارِ لوور هوارسان از قبل در محل خود نصب بوده و بعد با سایز کردن ابعاد داخلیِ لوور هوارسان و با اِعمالِ میزان بادخورِ لازم برای ساختِ لوور هوارسان ، نسبت به ساختِ لوور هوارسان اقدام کرد.با نصب مستقیمِ لوور هوارسان روی دیوار ، برای اطمینان از تثبیتِ لوور هوارسان روی دیوار لازم است از پیچ و روپلاک جهت نصب استفاده کرد. 

دریچه لوور هوارسان یک محصول تک منظوره است و مرحله راه اندازیِ آن هم یک مرحله ای است و همچنین از مکانی که پره ها و فریمِ لوور هوارسان به صورت ثابت ،ساخته و بهره برداری می شوند بنابراین با تکمیل مرحله نصب لوور هوارسان در محل مورد نظر سريعا بهره برداری از آن آغاز میشود. 

ار نظر طراحی و ساختِ لوور هیچ محدودیت خاصی در سایز،ابعاد و اندازه،وجود ندارد و این محصول به صورت سفارشی و تولید و عرضه می شود .

با توجه به مكان های نصب لوور هوارسان در محل هایی مثل نمای ساختمانها و موارد مشابه ان ، برای تناسب در هماهنگی نما، می توان دریچه لوور هوارسان را هم بصورت بدون رند و هم بصورت رنگ شده پوشش داد. اگر هوای محیط پر از آلاینده های اسیدی و خورنده باشد برای پوشش لوور هوارسان از پوشش رنگ اپوکسی استفاده می شود. 

برای تهویه مناسب می توان از فیلترهای توری آلومینیوم با ضخامت یک یا دو اینچ در پشت ساختار لوور هوارسان استفاده کرد.از مزایای این فیلترها،قابلیتِ شستشو و نظافت و نیز استفاده مجدد از آنها را می توان نام برد. 

در یچه لوور هوارسان هم برای هوارسانی از محیط بیرون به داخل و همچنین برای تخلیه ی هوای محیط داخلی به بیرون کاربرد دارد.