دریچه کولر

تاریخ انتشار : 11 اردیبهشت 1400

دریچه کولر

دریچه کولر از ورق فلزی به شکل مخروطی وارونه ساخته شده است ، دریچه کولر به انتهای کانال  خروجی متصل می شودشکل منتشر کننده، جریان هوا را از آیرودینامیک واحد متراکم خارج می کند.

یک دریچه کولر کمک می کند تا هوای گرم شده به سمت بالا و دور از واحد چگالش سوق داده شود ، نه اینکه آن را در مجاورت خارج کنددر نهایت ، یک دریچه کولر کار واحد تغلیظ را در رد گرما آسان می کنددر نتیجه ، انتقال گرما از داخل خانه به بیرون می تواند با سرعت بیشتری انجام شود و منجر به افزایش کارایی بین 7 تا 18 درصد شود.

در این سناریو ، هوا را در امتداد سقف پخش می شود تا اثر خنک کنندگی سیستم را افزایش دهد. دریچه کولر برای کاهش سر و صدا نیز مفید است.

تمرکز طراحان و سازندگان دریچه کولر بر روی ساخت و عرضه اقلام تهویه هوا و تهویه مطبوع می باشدلذا با توجه به نیازها و سلایق مختلف مشتریان و همچنین با در نظر گرفتن شرایط و فضای داخل ساختمان، انواع دریچه های کولر طراحی و به بازار عرضه شده استتمامی این اقلام با آخرین فناوری ها و تکنولوژی های پیشرفته دنیا همخوانی دارند.

قیمت دریچه کولر با توجه به متریال مورد استفاده برای ساخت آن محاسبه می شودبه صورت کلی قیمت دریچه های کولری آهنی یا همان گالوانیزه نسبت به دریچه های آلومینیومی ارزان تر می باشددر هنگام قیمت گذاری بر روی دریچه هوا ابعاد (طول و عرضمحصول نیز تأثیر گذار است.