دریچه لاکچری

تاریخ انتشار : 1 دی 1401

دریچه لاکچری

دریچه لاکچری

انواع دریچه های تهویه هوا قابلیت های گوناگونی دارند که وظیفه اصلی آن ها کنترل هوای عبوری و انتقال آن در محیط است. در این زمینه جالب است بدانید که امروزه دریچه های تهویه علاوه بر این کاربرد، به عنوان یک آیتم تزئینی و دکوراتیو نیز به شمار می روند که در زیبایی محیط خانه، کار و.. تاثیر به سزایی دارند. از همین حهت یکی از بهترین محصولات ممکن در این زمینه دریچه های لاکچری هستند که علاوه بر زیبایی، کارایی فوق العاده ای نیز دارد.

آشنایی با دریچه لاکچری

دریچه ها با توجه به نوع دستگاه انواع متفاوتی دارند. به عنوان نمونه دریچه های لاکچری فن کوئل و دستگاه های تهویه هوا، از مواردی هستند که برای دسترسی آسان تر به فن کوئل ها و کانال ها طراحی شده اند و اندازه و ابعادشان با توجه به دستگاه مورد نظر تعیین می شود. دریچه های لاکچری از متریال های مختلفی مانند چوب، پلاستیک، فلز و.. ساخته می شوند که امروزه به علت زیبایی بیشتر، انواع چوبی یا ام دی اف آن بسیار معروف و محبوب شده اند.

کاربردهای اصلی دریچه های لاکچری

بدون شک بازید و تعمیر انواع دستگاه های مختلف هواساز و تهویه هوا امری بسیار مهم و ضروریست که به واسطه دریچه ها ممکن شده است. علاوه بر آن دریچه های لاکچری از جدیدترین و لوکس ترین تجهیزات ساختمانی به شمار می روند که در کنار کاربردهای اصلی، باعث زیبایی محیط نیز شده و آن را منظم تر و چشم نواز تر از همیشه جلوه می دهند. در این زمینه دریچه لاکچری شرکت تهویه مطبوع ترکان پارتاک با قابلیت ارسال و نصب به سراسر کشور یکی از بهترین انتخاب های ممکن به شمار می رود.

مزیت های دریچه لاکچری

یکی از مهم ترین دلایلی که باعث شده خرید و استفاده از دریچه لاکچری این روزها محبوب تر از همیشه باشد، به ویژگی های خاص شان بر می گردد که از جمله مهم ترین مزایای آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

. قابل استفاده برای انواع فن کویل ها و دستگاه های تهویه مطبوع ساختمانی، مسکونی، اداری

. انواع طرح های بسیار زیبا و لاکچری

. ایجاد نظم در بخش های مختلف ساختمان

. تعمیر و نگهداری راحت

. قابلیت نصب توری

. قیمت بسیار به صرفه در عین زیبایی و کارایی بالا و..

. جلوگیری از اتلاف انرژی

. جلوگیری از ورود گرد و خاک و..

. تنظیم دبی هوا

. و..

ویژگی های متنوع دریچه لاکچری

. تنوع سایز و اندازه و طراحی و تولید دریچه های لاکچری با انواع متریال ها از جمله چوب، پلاستیک، ام دی اف و..

دریچه لاکچری شرکت تهویه مطبوع ترکان پارتاک با داشتن اندازه ها و ابعاد مختلف، به راحتی برای هر نوع دستگاه و محیطی قابل استفاده بوده و به راحتی نصب می شوند.

. چکاپ، تعمیر و بازدید آسان

این دریچه ها به علت امکان دسترسی راحت و بدون دردسر، به هنگام انجام تعمیرات مختلف نیز کاربردی واقع شده و بهترین عملکرد ممکن را برای تان به ارمغان می آورند.

. تولید صدای کم

یکی دیگر از مهم ترین ویژگی های دریچه لاکچری شرکت تهویه مطبوع ترکان پارتاک صدای پایین آن هاست که از ایجاد هر نوع آلودگی صوتی در محیط جلوگیری می کند. این موضوع به خصوص برای محیط های کاری و خانه از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده که به لطف دریچه های مدرن و لوکس برطرف شده است.

. داشتن وزن سبک

دریچه های لاکچری بر اساس نوع مکانسیم باز و بسته شدن و همچنین قدرت لولاهای شان، به راحتی باز و بسته شده و به علت کیفیت بالای مواد اولیه به راحتی دچار فرسودگی یا دفرمگی نخواهند شد.

. هماهنگ شدن با هر نوع دکوراسیون

دقت و ظرافت یکی از مهم ترین اصولی است که در طراحی و تولید دریچه های لاکچری مورد توجه قرار گرفته تا نتیجه نهایی کار علاوه بر داشتن ویژگی های اساسی، از زیبایی نیز بهره مند بوده و قابلیت استفاده در هر نوع دکوراسیون را نیز داشته باشد.

. تاثیر در جلوه ظاهری محیط

دریچه ها در کنار آسان تر کردن دسترسی و قابلیت کنترل هوا، در مرتب جلوه دادن محیط نیز بسیار موثر و ایده آل هستند.