دریچه گرد

قیمت : 0 تومان

دسته بندی :


انواع دریچه های گرد ساخت این موسسه به صورت آلومینیومی و پلاستیکی ABS می باشد. محل نصب کلیه مکان های

 

 دریچه سقفی گرد برجسته (دیفیوزر گرد برجسته) قابل استفاده در کاربرد های سرمایشی، گرمایشی و تهویه مطبوع می باشد. این دریچه را می توان جهت دریچه رفت، برگشت و تخلیه (اگزاست) با حجم هوای عبوری و سرعت عبوری بالا (تا 2000 فوت بر متر) در سقف هایی با ارتفاع کمتر از 4 متر از آن ها بهره برد. این دریچه های تنظیم هوا به دلیل ساختار آیرودینامیکی پره ها صدای بسیار کمی در هنگام عبور جریان هوا از روی پره ها ایجاد می کند.

همانند دریچه های گردابی (خورشیدی) و دریچه سقفی گرد تخت پخش هوای دریچه های سقفی گرد برجسته نیز به صورت 360 درجه است که به پخش هر چه همگن تر جریان هوای عبوری کمک می کند با این تفاوت که الگوی پخش هوای این مدل از دریچه های تنظیم هوا به صورت پخش نیمه افقی (Semi Horizontal) می باشد.


نصب دريچه سقفی گرد برجسته آلومينيومی

این دریچه ها قابلیت نصب روی انواع سقف های کاذب و حتی اتصال مستقیم به کانال های گرد را دارد. به دلیل خاصیت جداشوندگی فنری پره ها از قاب دریچه، پره های این محصول را می توان به راحتی از قاب جدا کرد و عملیات نصب را از داخل قاب اجرا کرد که باعث می شود روی رخ قاب نیازی به سوراخ پیچ نباشد. که تاثیر زیادی در زیبایی ظاهری و معماری فضا خواهد داشت.


شرکت تهویه مطبوع ترکان پارتاک جهت تولید دریچه های سقفی گرد تخت از مرغوب ترین آلیاژ های ورق های آلومینیومی استفاده می کند. کیفیت بالای ساخت این دریچه ها در شرکت تهویه مطبوع باعث صادرات این محصول به کشور های حوزه خلیج فارس شده است. همانند مدل گرد تخت این دریچه ها در طراحی های سقف باز(Exposed design) و پلان باز(Open plan) مانند سالن های بزرگ نمایشگاه، سوپر مارکت ها، فرودگاه ها، کارخانجات و … مورد استفاده قرار می گیرند.


در صورت نیاز مشتری میتوان دریچه را همراه با سوراخ پیچ در قاب، دمپر پشت دریچه ای پروانه ای ، دمپر پشت دریچه ای نیم صفحه ، تبدیل پشت دریچه جهت کانال فلکسی بل، دریچه داخل تایل آرمسترانگ و در انواع مختلف رنگ های پودری الکترو استاتیک تولید نمود.


دریچه گرد بطور کلی در تمامِ انواعِ خود از یک فریمِ گرد در محیطِ خود و همچنین لایه هایhttp://www.tfduct.com/files/editor/images/Products/Round-air-vents.jpg مُدور در قسمتِ داخلی تشکیل شده است. اولین دریچه گرد که معرفی می گردد، دریچه گرد بلندگویی ( دریچه گرد تخت ) می باشد، این دریچه گرد از دو نوع جنسِ آلومینیومی و پلاستیکی(پی وی سی) تولید می شود.این نوع دریچه بیشتر برای محیط هایی استفاده می شود که دارای ارتفاعِ معمولی می باشند و دلیلِ استفاده از این نوع دریچه گرد نیز تعدیلِ فشارِ هوای ورودی به محیط از انشعابِ کانالِ هوا میباشد.

 

دومین دریچه گرد که معرفی می گردد دریچه گرد برجسته می باشد که از نظر ظاهری و لایه های داخلی دقیقاً شبیهِ دریچه گرد بلندگویی ( دریچه گرد تخت ) میباشد با این تفاوت که لایه های داخلی بصورتِ زاویه دار به هم متصل می شوند و ظاهرِ ساختارِ دریچه را بصورتِ گردِ برجسته نمایان می سازند و به همین دلیل این نوع دریچه گرد را دریچه گرد برجسته می نامند. سومین دریچه گرد که معرفی می گردد دریچه گرد مشبک می باشد، این نوع دریچه گرد نیز از دو نوع جنس آلومینیوم و پلاستیکی(پی وی سی) تولید می شود، این نوع دریچه را به خاطرِ ساختارِ شبکه ای یا لانه زنبوریِ آن دریچه گرد مشبک می نامند.

 

از این نوع دریچه، هم در مسیر رفتِ کانال هوا استفاده می شود و هم در مسیرِ برگشتِ کانال هوا . دریچه گرد مشبک در مسیر کانالِ رفت، هوای داخلِ کانال را با بیشترین فشار به محیط وارد کند و در مسیر کانالِ برگشت نیز بیشترین حجمِ هوا را مَکِش می کند. چهارمین نوع از انواعِ دریچه گرد ، دریچه جت نازل می باشد، دریچه جت نازل دارای لایه هایِ استوانه ایِ موازی در قسمتِ داخلیِ دریچه می باشد و بیشترین کاربردِ این دریچه در کانالهای رفتِ هوا می باشد. پنجمین دریچه گرد که می توان از آن نام برد دریچه کروی ( دریچه جت اسپوت ) می باشد.این دریچه گرد نیز از جنس آلومینیوم ساخته شده و فریم آن بصورت مستقیم به بدنه ی کرویِ داخلی متصل می باشد و در واقع کُره ی تو خالیِ دریچه کروی ( دریچه جت اسپوت ) با تکیه بر فریمِ گردِ دریچه کروی ( دریچه جت اسپوت ) و غلتیدن در نشیمن گاهِ فریم ، امکانِ هدایت هوا را به تمامِ جوانبِ فریم فراهم می نماید و هوا در مدار صدو هشتاددرجه، انتشار می دهد .

 

شکلِ شیک و ظاهرِ دکوراتیوِ دریچه کروی ( دریچه جت اسپوت ) باعث گردیده این نوع دریچه از پُرکاربردترین دریچه ها در فضاهای تجاری، اداری،نمایشگاهی و ساختمانهای مدرن باشد.دریچه گرد ششمین نوع از دریچه گرد ، دریچه گرد سونایی می باشد که این دریچه نیز در دو نوعِ آلومینیومی و پلاستیکی تولید و عرضه می گردد. لازم به ذکر است سطحِ دریچه های گرد که از جنس آلومینیوم ساخته می شوند با رنگ کوره ایِ مرغوب در رنگ های متفاوت ،شیک و متناسب با محیط، قابلِ عرضه هستند. کانالهای گرد برای دهانه انشعاب نیاز به انواع دریچه های گرد دارند دریچه های گرد از انواع تخت، برجسته، مشبک، جت نازل و همچنین سونایی در قطرهای مختلف ساخته می شود. دریچه های گرد عمدتاً از آلومینیوم که قابلیت انعطاف پذیری بیشتری برای ساخت دارند تولید می شود. بر روی هر یک از انواعِ دریچه گرد قابلیتِ نصب و تعبیه ی دمپر ( دمپر پروانه ای ) برای تنظیم فشار و حتی انسداد هوا وجود دارد.

محمد

کیفیفت عالی و پاسخگویی عالی