لوور پادری

قیمت : 0 تومان

دسته بندی :


اساس کار لوور پادری یا همان دریچه پادری بر اساس اختلاف فشار میان دو محیط می باشد و هوا از محیط پر فشار تر به محیط کم فشار تر جریان می یابد و جایگزین هوای تخلیه شده از فضای کم فشار می گردد.

انواع لوور پادری ، دریچه پادری عموما برای ایجاد ارتباط میان دو محیط به منظور فراهم آوردن امکان جریان هوا از یک محیط به محیط دیگر استفاده می شوند. بدین صورت كه در بعضی از موارد که هوای تازه تزریقی به یک محیط وجود ندارد و فشار منفی ایجاد شده در اثر تخلیه و یا برگشت هوا، بای از طریق ورود هوا از محیط مجاور جبران شود استفاده از این دریچه ها روی درها ، پارتیشنها و یا دیوار های حائل بین دو محیط ، ارتباط میان دو فضا را بدون ایجاد دید مستقیم میان آنها ممکن می سازد. در صورت عدم استفاده از این دریچه ها در هنگام اگزاست از یك محیط برای جبران دبی اگزاست شده، ممكن است در رزها و منافذ فضا (مانند شكاف زیر درها)، با ایجاد صدای سوت و یا جریان شدید هوا روبرو شویم.


  • محدودیت‌های ابعادی: حداقل ابعاد قابل ساخت: 10*10 سانتی متر – حداکثر: 300*300 سانتی متر.
  • محدودیت‌های متریال: امکان ساخت از آهن گالوانیزه، آلومینیوم، کربن استیل و استیل با ضخامت 1 میلیمتر وجود دارد. به صورت پیش فرض این دریچه از آلومینیوم اکسترود شده و با رنگ پودری الکترواستاتیک کوره ای ساخته و عرضه می شود.
  • شرایط نصب: امکان نصب روی درب چوبی و پی وی سی به صورت مستقیم بدون نیاز به زیر کار خاصی و با پیچ کردن قاب از روبرو یا از داخل به روی درب وجود دارد. می توان جهت نصب روی درب های آلومینیومی از پرچ نیز استفاده کرد.
  • قابلیت تست: امکان اندازه گیری افت فشار اعمال شده در سیستم کانال کشی از طرف این نوع لوور واندازه گیری نرخ مقدارجریان هوای عبوری در این نوع دمپر بر اساس استانداردهای ملی ISIRI 7693 و ISIRI 7695 واستانداردهای بین المللی ISO5219 و ISO5221 نیز در آزمایشگاه موسسه فنی شاهرخی وجود دارد
  • پوشش نهایی: امکان رنگ آمیزی مطابق با دستورالعمل مشتری وجود دارد. رنگ های اپوکسی، پلی اورتان و پودری برای این نوع لوور قابل اجرا می باشند.

محمد

کیفیفت عالی و پاسخگویی عالی