بالانس دمپر

قیمت : 0 تومان

دسته بندی :


این نوع دمپر در فضاهایی مثل اتاق ها دیزل ژنراتور، دهانه خروجی اگزاست فن ها و خروجی رادیاتور ها استفاده می شوند. بالانس دمپر با مکانیزم وزنه ای یا ثقلی ای که پره های آن داراست باعث می شود که مسیر هوا در جهت مورد نظر یک طرفه شود و از برگشت هوا جلوگیری کند. در صورتی که از متریال های سنگین تر مثل آهن گالوانیزه با ضخامت بالاتر به جای آلومینیوم استفاده شود، وزن پره ها به تبع بیشتر می شود و فشار مورد نیاز پشت دمپر برای باز کردن پره ها نیز بیشتر خواهد بود. در نتیجه با سنگین کردن پره ها می توان تعیین کرد که پره ها در چه فشاری باز شوند. بوسیله این مکانیزم می توان در فضای پشت دمپر فشار مثبت ایجاد کرد. امکان نصب توری پشت بالانس دمپرها وجود دارد.


  • محدودیت‌های ابعادی: حداقل: 15*15 سانتی متر – حداکثر 250*1.25 سانتی متر (در ابعاد بزرگتر از ابعاد فوق قاب یک تکه و پره ها جهت استحکام بیشتر چند تکه می شوند.)
  • محدودیت‌های متریال: ساخت از آهن گالوانیزه، آلومینیوم، کربن استیل و استیل وجود دارد.
  • شرایط نصب: هنگام سفارش گذاری این نوع دمپر حتما می بایست محل نصب دمپر (دیوار داخلی یا دیوار خارجی) و همچنین جهت جریان هوا (از سمت داخل فضا به بیرون یا از سمت خارج فضا به داخل) تعیین شود. معمولا برای نصب بالانس دمپرها یک فریم روی بازشو و نزدیک به لبه ای که بالانس دمپر روی آن نصب خواهد شد در نظر می گیرند و بالانس دمپر را با پیچ رزوه یا پیچ و مهره روی فریم ثابت می کنند.
  • قابلیت تست: امکان اندازه‌گیری مقدار نشتی بر اساس استانداردهای D500 و AMCA 511
  • 10 در آزمایشگاه موسسه فنی شاهرخی وجود دارد. همچنین امکان اندازه گیری افت فشار اعمال شده در سیستم کانال کشی از طرف این نوع دمپر و اندازه گیری نرخ مقدارجریان هوای عبوری در این نوع دمپر بر اساس استانداردهای ملی ISIRI 7693 و ISIRI 7695 واستانداردهای بین المللی ISO5219 و ISO5221 نیز در آزمایشگاه موسسه فنی شاهرخی وجود دارد.
  • پوشش نهایی: چربی زدایی از طریق شستشو در وان سود و پرک برای قاب و پره این نوع دمپر امکان پذیر می باشد. همچنین امکان رنگ آمیزی مطابق با دستورالعمل مشتری وجود دارد. رنگ های اپوکسی، پلی اورتان و پودری برای این نوع دمپر قابل اجرا می باشند. به علت اینکه ممکن است رنگ آمیزی در کارکرد بالانس دمپر اختلال ایجاد کند، رنگ آمیزی برای این نوع محصول به هیچ وجه توصیه نمی شود.

محمد

کیفیفت عالی و پاسخگویی عالی