دریچه های قوس دار

قیمت : 0 تومان

دسته بندی :


مناسب جهت استفاده در برگشت هوا افت فشار پایین قابل نصب در فضاهایی که نیاز به خروج هوا به صورت رشته ا

 

 دریچه دیواری قوس دار دریچه دیواری قوس دار شرکت تهویه مطبوع ترکان پارتاک یک محصول منحصر به فرد و زیبای دیگر از تولیدات شرکت تهویه مطبوع ترکان پارتاک می باشد.

 

دریچه قوس دار که به دلیل قوسی که در سینه ی دریچه وجود دارد با نام سینه کبوتری نیز در صنعت ساختمان شناخته می شود، قابل استفاده برای تمام دستگاه های هواساز و کولر آبی است.

 

به منظور نصب در سطوح منحنی مورد اتفاده قرار می گیرد. دریچه قوس دار از دو جنس آهنی و آلومینیوم قابل ساخت است. دریچه های قوس دار هم قابلیت ایجاد انحنای افقی و هم انحنای عمودی را داراست.

 

میزان انحنا از 2 سانتیمتر تا 7 سانتیمتر بسته به ابعاد دریچه قابل تنظیم است. امکان نصب دمپر بر روی دریچه های قوس دار فراهم شده و این محصول به صورت دمپر دار و بدون دمپر قابل عرضه می باشد. این دریچه بر روی دیوارهای ساختمانی و یا سطوح منحنی فلزی قابل نصب است. به منظور نصب دریچه های قوس دار در محل های تعیین شده بر روی فریم دریچه از پیچ خودکار و یا پیچ و رولپلاک استفاده می شود. رنگ آمیزی دریچه های قوس دار برای رضایت هرچه بیشتر مشتریان، با در نظر گرفتن معماری ایرانی و مدرن در ساخت و ساز کشور عزیزمان ایران، تمامی محصولات را بارنگهای مختلفی از قبیل: سفید یخچالی (RAL 9016)، سفید استخوانی(RAL9010)، سفید مات (RAL9003)، کرم 1 (RAL1013)، کرم 2 (RAL1014)، نقره ای معمولی (RAL9006)، نقره ای متالیک(RAL9007)، قهوه ای روشن(RAL8001)، قهوه‌ای معمولی(RAL8011)، قهوه‌ای‌ سوخته(RAL8016)‌ و مشکی(RAL9005)‌ ارایه ‌می کنیم. نکته: 1- رنگ آمیزی تمامی محصولات الکترواستاتیک می باشد. 2-انواع مختلف دریچه به صورت استاندارد با رنگ سفید نیمه مات عرضه می شوند. 3- محصولات گالوانیزه بدون رنگ عرضه می شوند و در صورت سفارش رنگ آمیزی می شوند. 4- محصولات پلاستیکی بدون رنگ عرضه می شوند. 1-دریچه های پلاستیکی درجه یک قابلیت رنگ پذیری دارند. 2-دریچه های پلاستیکی درجه درجه دو قابلیت رنگ پذیری ندارند.

محمد

کیفیفت عالی و پاسخگویی عالی