دریچه های تایلی

قیمت : 0 تومان

دسته بندی :


دریچه های تایلی این دریچه ها در ابعاد مربعی 60 سانتی متری تولید شده و مناسب جهت استفاده در سقف های ک

 دریچه های تایلی ( سقف کاذب ) این دریچه ها در ابعاد مربعی ۵۹٫۵ * ۵۹٫۵ یا به اصطلاح ( ۶۰ * ۶۰ ) سانتی متری تولید شده و مناسب جهت استفاده در سقف های کاذب (تایلی) می باشند .

دریچه تایلی یکی از انواع دریچه هایی است که بصورت سقفی هوارسانی می کند و درواقع یکی از مدل های دریچه های سقفی می باشد . همانگونه که از نام دریچه تایلی مشخص است ، دریچه تایلی در حفره سقف تایلی قرار می گیرد و وظیفه هوارسانی به محیط را ایفا می کند . دریچه تایلی هم می تواند بصورت فریم دار و هم بصورت بدون فریم که دریچه های ترکیبی را در خود جای می دهد تولید و عرضه گردد به این صورت که یک ورق به ابعاد تایل بریده و خم میشود و مدل دریچه مدنظر در آن قرار میگیرد.

انواع دریچه های تایلی ( سقف کاذب ) :

۱- دریچه سقفی تایلی

اغلب برای هوای رفت ( دهش ) مورد استفاده قرار میگیرند . به صورت با دمپر و بدون دمپر و در حالات تخت و برجسته تولید میشوند . هنگامی که شما بخواهید از کانال های گرد به جای کانال های چهارگوش در تاسیسات خود استفاده کنید پشت این دریچه ها باید باکس تبدیل چهارگوش به گرد نصب کنید که بتوانید به هم متصل کنید .

۲- دریچه مشبک ( لانه زنبوری ) تایلی
۳- دریچه تایلی آرمسترانگ

ساختار این مدل از دریچه ها به این صورت می باشند که یک ورق آلومینیومی به ابعاد ۶۰ * ۶۰ بریده شده و دریچه هایی تا سایز ۵۵ * ۵۵ درون آن تعبیه میشوند . این دریچه ای که روی ورق سوار میشد هم میتواند به صورت گرد و هم به صورت چهارگوش باشد .

جنس این دریچه ها از آلومینیوم اکسترود شده میباشد . پوشش رنگی مورد استفاده از نوع پودری الکترواستاتیک میباشد که به صورت پودر روی دریچه نشسته سپس وارد کوره شده و میپزد .

قابلیت ها

    • قابلیت نصب بسیار آسان با استفاده از تبدیلهایی با ابعاد مختلف جهت اتصال به کانال
    • ظاهر زیبا و دکوراتیو
    • سایز استاندارد

موارد استفاده

    •  مصارف خانگی
    •  اداری
    • رستورانها
    •  هتلها
    • سقف های تایل

 قابلیت ها: قابلیت نصب بسیار آسان و انعطاف فراوان با استفاده از تبدیلهایی با ابعاد مختلف جهت اتصال به کانال – ظاهر زیبا و دکوراتیو جهت انواع مصارف خانگی، اداری، رستورانها و هتلها
موارد مصرف ( مخصوص تایلهای سقف کاذب از نوع آرمسترانگ با اندازه های 60 * 60 و 62 * 62 سانتی متر )


محمد

کیفیفت عالی و پاسخگویی عالی