درب های بازدید فن کویل با مکش گریل

قیمت : 0 تومان

دسته بندی :


دریچه هـای برگشت بر روی درب های دسترسی جهت مکش دستگاه فن کوئل روی درب ها تعبیه می شوند که انواع مختل

این درب ها با تمامی ابعاد طبق سفارش مشتری قابل ساخت می باشند.

درب بازدید زير فن كوئل در کلیه مکانهایی که در آنها از فن کویل های سقفی و یا کانالی استفاده می شود - نصب در زیر فن کویل ها به منظور دسترسی به فن کویل و شیر آلات آن جهت تعمیرات و سرویس های دوره ای - از دو جنس آلومینیوم و آهن گالوانیزه - ایجاد امکان برای برگشت هوا

به طور عمومی کلیه ادوات مکانیکی که زیر سقف کاذب ساختمان نصب می شود نیاز به درب بازدید و دسترسی جهت سرویس های دوره ای و یا تعمیرات دارند. لذا جهت دسترسی به این تجهیزات از درب های بازدید استفاده می گردد. درب بازدید فن کوئل آلومینیومی جهت دستگاه های تهویه مانند فن کوئل ها و داکت اسپلیت استفاده می شود .

درب های بازدید فن کوئل به دو دسته کلی قفل زیمنسی و لولا و درب های بازدید فن کوئل وزنی تقسیم می شوند .در مدل های قفل و لولا به صورت پیش فرض گریل در نظر گرفته نمی شود اما قابلیت اضافه کردن گریل مشبک دریچه های خطی و دریچه سبد تخم مرغی روی آنها وجود دارد.مدل های وزنی نیز به دو محصول تک شیار و دو شیار تقسیم یندی می شوند که با توجه به میزان هوادهی دستگاه و سلیقه دکوراتیو انتخاب می شوند. در این مدل ها درب از قاب دریچه جدا بوده و درب به صورت وزنی روی قاب قرار می گیرد.

در صورتی که مکش هوای برگشت این دستگاه ها توسط کانال برگشت باشد این درب های بازدید نیازی به گریل یا شیار ندارند اما اگر مکش هوای برگشت از زیر دستگاه باشد درب بازدید نیاز به گریل یا شیار دارد . جهت این موارد شرکت تهویه مطبوع ترکان پارتاک راه حل های مختلفی رادر مدل های مختلفی ارائه می دهد.

دریچه زیر فن کوئل بازشو تک شیار و دوشیار نیز با ترکیب دو مدل وزنی و قفل و لولایی تولید می شوند. از این مدل در مواقعی که فاصله سقف تا دستگاه به اندازه کافی نباشد و جدا کردن درب بازدید وزنی امکان پذیر نباشد استفاده می شود. لذا هم زیبایی درب های بازدید تک شیار و دو شیار حاصل می شود و همچنین محدودیت فضای بالای درب بازدید تا دستگاه از بین می رود.

پوشش نهای و نصب دریچه زیر فن کوئل

همانند اکثر دریچه های تولیدی این مجموعه جهت نصب این محصول از پیچ خودکار استفاده می گردد و به جای پیچ (خزینه) قبل از اعمال پوشش رنگ روی قاب دریچه ایجاد می گردد. بهتر است جهت اطمینان این دریچه روی قاب چوبی یا فلزی نصب شود و در صورتی که دریچه مستقیم روی گچ نصب شود به مرور زمان امکان لقی و شل شدن دریچه وجود دارد.

جهت نصب این دریچه روی دیوار های کاذب با مصالح خشک (کناف و …)نیز باید حتما دقت شود که دور تادور باز شوی دریچه از پروفیل های مخصوص سقف کاذب جهت استحکام و اتصال مطمئن دریچه به دیوار استفاده گردد.

جهت پوشش نهایی این دریچه ها از رنگ های الکترو استاتیک کوره ای استفاده می شود. پس از انجام مراحل تولید جهت خذف هرگونه غبار چربی و دیگر ذرات دریچه ها اسیدشویی می شوند و پس از اعمال پوشش زیرسازی مطلوب (با توجه به نوع فلز انتخاب می شود و برای هر نوع فلز از پوشش متفاوتی استفاده می گردد)روی خط کاموایر پاشش و کوره قرار می گیرند.در این مرحله فام رنگ مورد نیاز مشتریان روی سطح پاشیده شده و دریچه های جهت طی مرحله پخت وارد کوره می گردد.در مرحله پخت دمای کوره (گراف دمایی که دریچه تجربه می کند)بسیار مهم است و پخت ناقص روی پوشش نهایی اثر نامطلوبی می گذارد.همچنین پخت بیش از حد رنگ باعث تغییر فام رنگ و همچنین مات شدن آن می گردد.

مشخصات درب بازدید فن کویل:

    • محل نصب : زیر فن کویل ها به منظور دسترسی به فن کویل و شیر آلات آن جهت تعمیرات و سرویس های دوره ای
    • جنس: آلومینیوم، آهن و گالوانیزه
    • ضخامت درب ( 1 میلیمتر )
    • ضخامت قاب ( 2 میلیمتر )
    • موارد مصرف : در کلیه مکانهایی که در آنها از فن کویل های سقفی و یا کانالی استفاده می شود.
    • قابلیت ها: ایجاد امکان برای برگشت هوا ، امکان تعبیه دریچه رفت و برگشت هوای فن کویل روی آن ، امکان تعبیه فیلتر جهت تصفیه هوا
  • توضیحات: در کلیه مکانهایی که در آنها از فن کویل های سقفی و یا کانالی استفاده می شود – نصب در زیر فن کویل ها به منظور دسترسی به فن کویل و شیر آلات آن جهت تعمیرات و سرویس های دوره ای – از دو جنس آلومینیوم و آهن گالوانیزه – ایجاد امکان برای برگشت هوا – امکان تعبیه دریچه رفت و برگشت هوای فن کویل روی آن FACH DRG3 – امکان تعبیه فیلتر جهت تصفیه هوا FACH